Reply on: MatejBA #159545:
ty si tak pozadu až to bolí! Jak môžeš patlať dokopy interval na linkách so stavom prestupného terminálu?! Riešil som dakde v tom príspevku interval liniek 32/33/133 alebo kapacitu na DD?! Okrem toho, som povedal, že dalo by sa to riešiť aj tak, žeby bol vydaný príkaz aby vodiči na Molecke smerom na DD čakali 1-2 min a to vždy!Keby bol na Molecke podchod, tak by ste zas pindali, že musíte ísť po schodoch a aj tak by minimálne tretina ľudí behala stále cez cestu, tak čo sa mi tu snažíš podsúvať voloviny?
Ešte podotázka : Ako si predstavuješ výjazd L33 na spoločnej zastávke s električkou v smere do mesta, keď spoje L33 dnes idú hneď vpravo do otočky k Riviére? To akože by si posielal trolejbus krížom cez dva pruhy do obratiska a to by ti nevadili už dopravné nehody, či tam by si chcel ďalší semafor, ktorý by istil bezkolízny prejazd L33 do obratiska? Navyše pozri sa aká je dnes frekvencia električkových liniek ráno 30/h, mimo rannej špičky 25/h a to tam chceš ešte naklobásiť 33+133 s 3min intervalom+32 a ako to tam všetko pomestíš 2x2xT3+klbák t-bus, to je tam toľko miesta od križovatky pri LIDL-i aby si tam toto nacpal?
intony