Reakcia na: MatejBA #159560:
ber do úvahy, že 6min na t-bus je iba z toho dôvodu, že L133 ešte existuje v tomto prehustenom režime. Za normálny okolností by mal interval hustejší. Sú miesta kde sa proste nedá inak riešiť prestup ako prechodom cez prechod pre chodcov.
Petto
SUCASNY STAV
1.skonci zelena na Karloveskej radiale ( pre eliny, IAD )
2. ide zelena pre auta odbacajuce na DD - sucasne zelena prechod pre chodcov cez el.trat a sucasne zelena cez prechod cez karloveksu cestu IAD smer mesto - no a tu je cely problem - druha zelena je nastavena zle - cca max. 8 sekund, zatial co cez el.trat je aj 20 sekund . Akonahle skonci ta 1. nestastna 8 sekundova zelena pre chodcov ,spustia sa auta z DD na Karlovesku smerom do mesta resp. do dubravky - a preto uz musi stat hromada ludi na miniostrovceku . Zelena z DD skonci a nasleduje nejakych hluchych 3-5 sekund a ide zase smer z Dubravky do mesta -pocas nich prebiehaju ludia resp. aj ja
NAVRHOVANY STAV
Dalo by sa to riesit tak,ze by sa spravil blikaci semafor pre auta iduce z DD aby dali prednost chodcom - hlavne v poobednej spicke je to mozne , v rannej je to skor nonsens,lebo by sa oslabil prud IAD z DD