Reakcia na: 810zssk #158747:
V článku sa ešte píše: "Niektorí vodiči, ktorí už pristavili vozidlá na nástupište, ignorovali cestujúcich stojacich v daždi a vetre a stláčajúcich tlačidlá na otváranie dverí. Vodič linky N53 sa radšej v teple zhováral s kolegami a na staršiu pani pokúšajúcu sa dostať do autobusu sa iba dvakrát ozval rozkaz "pani, zostaňte vonku!". Našťastie nie všetci vodiči sa zachovali takto, vodička linky N80 umožnila nástup cestujúcim do tepla."
Aké majú na toto v DPB interné smernice

Ale na Štedrý večer pri zlom počasí mali podľa mňa tí, ktorí už boli pristavení na nástupišti, umožniť ľuďom nastúpiť hoci aj 4 minúty pred plánovaným rozjazdom.
Aj pri včerajšom rozjazde 20:30 h (reálne od 20:37 h) niektorí vodiči ľudí pustili dovnútra od cca 20:30 h, ale iní nie.
810zssk
Druha vec su infosystemy a ich mizerne (ne)pouzivanie. Absencia zobrazovania zastavok pri niektorych vylukach sa este akceptovat da (hoci zaroven by sa to dalo riesit, keby v DPB velmi chceli), ale ze nie su schopni ani naucit vodicov nahodit standardnu trasu v pripade, ze nemaju nahodenu sluzbu v palubaku (a teda to nejde "same"), to je uplna volovina. Pripady kedy vodic ide standardnu linku, ma posunutu zastavku na palubaku a nevadi mu ze hlasice hlasia nieco uplne ine ako je realita ani nekomentujem (naposledy som sa totiz od vodica, ktoreho som na to upozornil, dozvedel, ze "vy mate vediet kde mate vystupit"). Eh?
Co sa Hlavnej stanice tyka - su tam dispeceri, je tam infotabula a su tam repraky. Tri moznosti ako informovat cestujucich. Ak o takejto mimoriadnej situacii nikto neinformoval, je to hanba. To ze nechali ludi stat von aj po pravidelnom odchode je uz len prakticky priklad protizakaznickeho pristupu v DPB.
A tak nezostava nic ine len si naozaj zazelat nabuduci rok pod stromcek ineho dopravcu....