Podla toho co sa pise v clanku a na dispecerskom fore to vidim tak, ze najvacsia chyba je ze cakali na pripoj pokazeneho trolejbusu (N72) napriek tomu, ze meskanie bolo obrovske (cez 20 minut) a to im rozbilo cely system nocakov. Pri tom logickejsie by bolo nechat ludi z N72 cakat pol hodku ako kompletne znicit CP mozno aj do rana (celkom by ma zaujimalo ci uz to dobehli - teraz niekedy by mi mal ist pod oknom nocak a zatial som nic nepocul).
Druha vec su infosystemy a ich mizerne (ne)pouzivanie. Absencia zobrazovania zastavok pri niektorych vylukach sa este akceptovat da (hoci zaroven by sa to dalo riesit, keby v DPB velmi chceli), ale ze nie su schopni ani naucit vodicov nahodit standardnu trasu v pripade, ze nemaju nahodenu sluzbu v palubaku (a teda to nejde "same"), to je uplna volovina. Pripady kedy vodic ide standardnu linku, ma posunutu zastavku na palubaku a nevadi mu ze hlasice hlasia nieco uplne ine ako je realita ani nekomentujem (naposledy som sa totiz od vodica, ktoreho som na to upozornil, dozvedel, ze "vy mate vediet kde mate vystupit"). Eh?
Co sa Hlavnej stanice tyka - su tam dispeceri, je tam infotabula a su tam repraky. Tri moznosti ako informovat cestujucich. Ak o takejto mimoriadnej situacii nikto neinformoval, je to hanba. To ze nechali ludi stat von aj po pravidelnom odchode je uz len prakticky priklad protizakaznickeho pristupu v DPB.
A tak nezostava nic ine len si naozaj zazelat nabuduci rok pod stromcek ineho dopravcu....
Druha vec su infosystemy a ich mizerne (ne)pouzivanie. Absencia zobrazovania zastavok pri niektorych vylukach sa este akceptovat da (hoci zaroven by sa to dalo riesit, keby v DPB velmi chceli), ale ze nie su schopni ani naucit vodicov nahodit standardnu trasu v pripade, ze nemaju nahodenu sluzbu v palubaku (a teda to nejde "same"), to je uplna volovina. Pripady kedy vodic ide standardnu linku, ma posunutu zastavku na palubaku a nevadi mu ze hlasice hlasia nieco uplne ine ako je realita ani nekomentujem (naposledy som sa totiz od vodica, ktoreho som na to upozornil, dozvedel, ze "vy mate vediet kde mate vystupit"). Eh?
Co sa Hlavnej stanice tyka - su tam dispeceri, je tam infotabula a su tam repraky. Tri moznosti ako informovat cestujucich. Ak o takejto mimoriadnej situacii nikto neinformoval, je to hanba. To ze nechali ludi stat von aj po pravidelnom odchode je uz len prakticky priklad protizakaznickeho pristupu v DPB.
A tak nezostava nic ine len si naozaj zazelat nabuduci rok pod stromcek ineho dopravcu....
810zssk