Reply on: AAA #158745:
nuž tak známemu čo sa ma pýtal ako jazdili nočáky, tak asi bol riadne nasraný ? keď vidím, že interval bol 60min, tak žiadna sláva. Podľa mňa mal byť interval do polnoci 30min na nočákoch. To, že infosystémy vo vozidlách nezobrazovali pásmo a ani zastávky bola ďalšia závažná chyba, keď už nové vozidlá nehlásia akusticky zastávky aspoň pre tých čo vidia by ich mohli zobrazovať.
810zssk
Druha vec su infosystemy a ich mizerne (ne)pouzivanie. Absencia zobrazovania zastavok pri niektorych vylukach sa este akceptovat da (hoci zaroven by sa to dalo riesit, keby v DPB velmi chceli), ale ze nie su schopni ani naucit vodicov nahodit standardnu trasu v pripade, ze nemaju nahodenu sluzbu v palubaku (a teda to nejde "same"), to je uplna volovina. Pripady kedy vodic ide standardnu linku, ma posunutu zastavku na palubaku a nevadi mu ze hlasice hlasia nieco uplne ine ako je realita ani nekomentujem (naposledy som sa totiz od vodica, ktoreho som na to upozornil, dozvedel, ze "vy mate vediet kde mate vystupit"). Eh?
Co sa Hlavnej stanice tyka - su tam dispeceri, je tam infotabula a su tam repraky. Tri moznosti ako informovat cestujucich. Ak o takejto mimoriadnej situacii nikto neinformoval, je to hanba. To ze nechali ludi stat von aj po pravidelnom odchode je uz len prakticky priklad protizakaznickeho pristupu v DPB.
A tak nezostava nic ine len si naozaj zazelat nabuduci rok pod stromcek ineho dopravcu....