V noci (hlavne z piatka na sobotu + zo soboty na nedeľu) je podľa mňa z dôvodu zvýšeného rizika vandalizmu opodstatnené púšťať ľudí do vozidla až tesne pred skutočným časom rozjazdu.
Lebo nechápem ako sa potom mohol podariť rozjazd 01:30 h urobiť presne (hoci možno len na niektorých linkách). ?
810zssk
Druha vec su infosystemy a ich mizerne (ne)pouzivanie. Absencia zobrazovania zastavok pri niektorych vylukach sa este akceptovat da (hoci zaroven by sa to dalo riesit, keby v DPB velmi chceli), ale ze nie su schopni ani naucit vodicov nahodit standardnu trasu v pripade, ze nemaju nahodenu sluzbu v palubaku (a teda to nejde "same"), to je uplna volovina. Pripady kedy vodic ide standardnu linku, ma posunutu zastavku na palubaku a nevadi mu ze hlasice hlasia nieco uplne ine ako je realita ani nekomentujem (naposledy som sa totiz od vodica, ktoreho som na to upozornil, dozvedel, ze "vy mate vediet kde mate vystupit"). Eh?
Co sa Hlavnej stanice tyka - su tam dispeceri, je tam infotabula a su tam repraky. Tri moznosti ako informovat cestujucich. Ak o takejto mimoriadnej situacii nikto neinformoval, je to hanba. To ze nechali ludi stat von aj po pravidelnom odchode je uz len prakticky priklad protizakaznickeho pristupu v DPB.
A tak nezostava nic ine len si naozaj zazelat nabuduci rok pod stromcek ineho dopravcu....