Hocikde si určíš, tam bude. Či podľa teba je lacnejší skoro dvojmetrový tunel, si myslíš, že betonáž a prekládka IS je len tak? Zbytočne nad akýmkoľvek tunelom filozofuješ, aj tak na neho nikdy peniaze nebudú.
Dneska bola prezentácia novej jednotky EMJ 671 médiám za prítomnosti ministra dopravy p. Figeľa a jemu príbuznému ansámblu pri príležitosti toho, že od nedele vchádza do platnosti nové GVD a táto jednotka začína jazdiť. Prezentačná jazda bola o 10.50h do Devínskej Novej Vsi a naspäť. Celkom parádna jednotka, dobre sa tým išlo
"Prvá dodaná jednotka radu 671 dostane v novom grafikone tzv. výstavný obeh – turnus, počas ktorého sa ukáže na čo najväčšom kuse územia, aby obnovu vozidlového parku videlo čo najviac ľudí. Tento nápad nie je nový, stačí si spomenúť na podobný počin s Os 3302/3309, na ktorý svojho času České dráhy nasadzovali tretieho ostravského CityElefanta, aby poldňovým výletom z Bohumína do Zábřehu na Moravě ukázal aj ľuďom v Olomouckom kraji, ako môže vyzerať moderné cestovanie. Presne takúto pojazdnú prezentáciu si teraz užijú cestujúci ZSSK od Trenčína až po poľskú hranicu: premiérová 671 by mala svoj deň začínať jazdou z Púchova do Považskej Bystrice na Os 3795, následne trikrát prejde celé severné Považie a na popoludňajšom Os 3924 zamieri na sever do Čadce, odkiaľ v pracovné dni raz navštívi aj zastávku Skalité–Serafínov, poslednú na slovenskom území. Svoj pracovný deň bude Jánošík končiť večerným Os 3760 zo Žiliny do Púchova – aspoň do doby, kým dorazia ďalšie jednotky a obeh sa postupne rozšíri ďalej na východ.
"
-- http://www.zelpage.cz/clanky/slovensky-grafikon-2011-v-kocke-160-km-h-a-kozmeticke-zmeny
ja tu zas nejdem podkopať celé mesto ? jedná sa iba o 1,7km dlhý tunel od Hl.st. po kúpele centrál s podzemnými zastávkami Predstaničné nám. - Karpatská - Račianske mýto a Trnavské mýto, pri ktorej budovaní by sa komplet rekonštruoval a upravil podchod na Trnavskom mýte.
A co tak tahat elektricky na pilonoch? Viem, ze to nie je esteticke, ale je urcite lacnejsie postavit betonove stlpy a drahu, nez kopat tunel. Ale vyzeralo by to medzi domami fakt na houno asi... ? Aj ked v Sydney tak beha monorail. ?
aké tri trate nad zemou? Ibaže ak by som chcel pokryť vyťažený smer HL.st. - Trnavské mýto električkou po povrchu by to nešlo, lebo električkové obratisko je pod úrovňou terénu a nie je nikde po Šancovej priestor takú trať vyústiť na povrch. Celá finta je to, že dokopy by sme tu mali iba úsek Hl.st. - Trnavské mýto pod zemou a ešte Patrónka - Mokrohájska, ktoré by slúžili na prekonanie priestorovo náročného úseku. Teda netvár sa tak tragicky a zhrozene.
viem, že v časovom horizonte 10-15 rokov budeme vďační aj za električku do Petržalky a obnovenie vozového parku + nejakú novú t-bus trať do Lamača, druhú stopu na Patrónke a novú vozovňu v Dúbravke. Čo sa týka konkrétne električky Trnavskej, tak by to bolo riešené tak, že električka by šla od Trnavského mýta iba po bývalú Ikeu a odbočila k ŽST Nové Mesto, trolejbusy by premávali po trase Trnávka - Rožňavská - Tomášikova - Ružinovská - Trenčianska - Páričkova - ASMN - Eurovea. K električke na Trnavskej ešte toľko, že radšej nech padne kus zelene v prospech električky (čo by bolo poprvé po desaťročiach) než ako keď nejaký iniciatívny zasran z mestského zastupiteľstva navrhne rozšírenie vozovky o zelený pás v strede, tak aby ste potom neboli prekvapení. Ak máš otázky prečo takto, načo hentak zbytočne keď sú teraz iné trasy, môžem ti zaslať tie nákresy rozvoja eko-trakcie MHD. Samozrejme nemá zmysel ti ich posielať na mail, ktorý máš na tomto nicku, ak tam nechodíš alebo nepreberáš poštu... Takže ak máš záujem to vidieť tak potvrď ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider