Na tých nákresoch čo som pozeral ja tak je.. cca si sprav kolmicu na Pražskú ktorá sa odpája niekde pod Sokolskou vedľa Hl. St prechádza niekde v miestach približne ako je výstupište busov resp. nástupište pre 131 a vyústi do do Žabotovej niekde v mieste dnešného obratiska elín. Na tejto "komunikácií" budú dve nástupišťa dlhé nech by 100 m. na ich začiatku bude výstupište na ich konci nástupište..
Teda 61, 74, 201, 210 tam pôjdu po trase .. Šancová - SAV - Pražská - Hl. Stanica a späť cez Žabotovu a doľava na Šancovú
93 pôjde.. Štefánikova - SAV - Pražská - Hl. Stanica a späť Žabotovou , doprava k SAV a doľava na štefánikovu
32 a 41 pôjde.. Pražská - Hl. Stanica a späť Žabotovou doprava na SAV - Pražská...
problémom je, že ako vidíš a počuješ, tak sa k tomu vyjadruje ako ŽSR tak ZSSK a tých somárov odstaviť od ich snahy urvať si svoj podiel z koláča NSMHD v BA stále je a tak ľahko sa nestratí. Serie ma to riadne teda, lebo celú situáciu iba komplikujú a hovno riešia. Projekt TEN-T je utópiou iba v tom, že tí čo ilúzií o realizácií podľahli si ju predstavujú, že prebehne asi takto : 1) EÚ dá peniaze 2) tunel SA postaví 3) nakúpia SA súpravy... Ja som zvedavý kde EÚ zoženie peniaze a dokedy by mala Bratislava na vážené železnice čakať kým sa im uráči začať dačo stavať.
Do toho sa istotne nemontovali, never všetkému, čo tu napíše tvoj obľúbený člen. ?
ZSSK sa vyjadrovala k zastávkam, staniciam na železničných tratiach na tom utopistickom projekte.
práve preto, že som sa pýtal a grafikony robili trtkovia z Košíc, ktorým je u p94i ako bude cestovať zvyšok Slovenska, hlavne, že na trati BA-KE je takt. Inde to spraviť nevedia, prečo asi...
Myslel som porovnanie s pohľadu mesta, teda čisto električka vs. spoluúčasť so železnicou (či už ako duálna prevádzka, či čisto železnica). Lebo však aj tie mestské vlaky by si niekto musel objednať a štát to nebude a mesto to nemá v kompetenciách.
Technicko-ekonomická štúdia, príloha E:
formát:variant:len železnica/duálna prevádzka
povrchový : 281 555/355 494
estakáda : 317 027/391 215
polozapustený: 341 761/429 246
zapustený : 473 214/602 573
Údaje sú v tisícoch € bez DPH.
Pokiaľ viem, EÚ by v prvom období (= 2007-2013) prispela 80 % oprávnených nákladov (= železnica), v druhom to ale už zďaleka nebude také dobré, pretože už nebudeme "najchudobnejší", takže dostaneme oveľa menej (určite nie viac než polovicu).
Projekt prestavby Predstaničného nám. ukazuje, že sa počíta iba s otočku pre električky, zatiaľ čo autobusy a t-bus tam budú mať iba priebežnú zastávku. Zaujímavé bude ale potom, že kam pošlú L201 a 210, či L71 a 74. Ak by sa podarilo vybudovať dovtedy t-bus trať na Pražskej k vozovni Hroboňova, tak tam by to mohlo premávať ale predsa či to nebude vyhodená kapacita.
práve ten návrh električiek aký som navrhol ja, celotýždenne 8//15 s L4 KV-tunel-Špitálska-Zlaté piesky, L9 tak ako dnes iba predĺžená do Dúbravky, L12 bez zmeny a L17 aj v poobednej špičke, tak s tým by to šlo. Sú aj horšie prestupné miesta ako Molecka ver mi! ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
Teda 61, 74, 201, 210 tam pôjdu po trase .. Šancová - SAV - Pražská - Hl. Stanica a späť cez Žabotovu a doľava na Šancovú
93 pôjde.. Štefánikova - SAV - Pražská - Hl. Stanica a späť Žabotovou , doprava k SAV a doľava na štefánikovu
32 a 41 pôjde.. Pražská - Hl. Stanica a späť Žabotovou doprava na SAV - Pražská...