L70 je mojou najcastejsou linkou uz X rokov z Prievozskej na Lafranconi a najviac ju neznasam. Nikdy nechodila nacas alebo podla grafikonu, obcas vynechavala, najhorsie autobusy a spina...
Predym ked este chodievala cez Prievozsku L71 tak to bolo o nieco lepsie aj ked len cez pracovnu dobu. Vtedy mi cesta na Lafranconi trvala aj s prestupom na elektricku okolo 12-14 minut. Teraz pri L70 so super prestupom (bez svetelneho prechodu) na L28 mi naposledy cesta trvala 18 minut. Iba "trocha" meskala, prisla na zastavku o 8:11 (chodi 01-13), 8:23 bola pod Mostom a 8:25 mi sla L28 z ktorej som vystupoval 8:29.
Minule som tu trasu skusil ist na bicykli po chodnikoch (cez Euroveu a nabrezie) a tych 5,5km mi netrvalo ani 20 minut pri priemerke 18km/h co je naozaj smiesne Usetrim 0,70€ a je to rovnako rychle. Alebo idem autom a tych 5,5km ma stoji cisto len na benzine mozno 0,55€. Ak ideme dvaja tak to uz ani nehovorim.
Ak by teda premavala ta L73 a zvladala by to do 15 minut tak by mi to usetrilo 0,20€ na MHD Mohli by ju aj troska zrychlit vynechanim zastavok smerom do mesta ako Novohradska ci Wustenrot.
Podotýkam ale že uvedenú stránku aj autora článkov je treba brať s veľkou rezervou, bo slovko "objektivita" im absolútne nič nehovorí a pán Durian má tiež maslo na hlave - znalejší doplnia...
To bude keď bude výmena vozov a výpravy medzi I. a II. DP. Táto sa ale odsúva zo septembra na neskôr, takže od septembra, aspoň čo sa 133 týka, bude presne taká istá situácia ako do 30.6. t. r.
Kĺby celodenne na L70? Tak to tam už nebudú jazdievať zo 133 autobusy počas jej nepremávania? Kam teda pôjdu? Do vozovne? Mne 12min interval stačí veď 133 bývala plná akurát len v časom tesne pred siedmou a po siedmej. A tipujem, že sa tam objavia naozaj Solarisy, ktoré sa teraz sušia vo vozovni. ☺
na tom, že obsluhuje len OC v Ružinove nevidím nič zvláštne, len vidím ako zbytočné aby bola ťahaná k SND/Eurovea, keď tam premáva L50 a 78 s väčšou kapacitou a hustejším intervalom.
Jaj, netrep. 66ka je prave ako lokalna linka velmi logicka na tej trase. Co sa ti zda nelogicke na tom ze lokalna linka v Ruzinove obsluhuje jedine OC v Ruzinove? V Bratislave najdes X ovela nelogickejsich veci.
L66 potiahnutá k SND je zas volovina na štýl toho čo tu bolo už pred 9/2005. Okrem toho L50 chodí z Ružinova k Eurovee, tak neviem načo tam chodí L66, ktorá je iba lokálna doplnková linka obsluhujúca Domkársku, Kaštieľsku a dopĺňa L78 na Drieňovej. Ťahať ju ďalej od trhoviska bola kravina.
Kde na L70 nestačia v sedle sólo vozy? Jedine tak v úseku Nový Most - AS Mlynské Nivy. Však nie problém, navyše tak od septembra tuším aj má byť, aby tam kĺby boli celodenne.
A ak nestačí v špičke, tak potiahnime na Nivy (okruh cez Landererovu) L133 a L66 môže byť zas na úkor toho skrátená len po Trhovisko (aj tak sa v nej k Eurovei vozí tak po 5 ľudí).
Chodím denne s L88 ,teda aspon počas školskeho roka a uplne tam postačuju Solarisy -jedine to tam ide plnšie ked nam začínaju hodiny na EUBA. A prosím neškatuľkuj ma hned k deluxe obyvateľom, ja nepotrebujem 6 minutovy interval na L133, 12 minút je ideál
ja hlavne k tomu Solarisu chcem povedať, že to aký je rozdiel medzi 15m Solarisom a klbákom ľudia pocítili, keď začali jazdiť namiesto Ik280 a 435 na L88 ?
DD navrhujem neriešiť! DD sú už vyriešené a to, že to pár populistických krátkozrakých debilov dosralo a úplne prehodilo priority, je osobný problém Bratislavčanov de Luxe (tak sa vraj hovorím tým čo žijú na DD), ktorí boli z nich celí vlhkí. Teraz nech znášajú "plody" ich "práce". Namiesto toho aby zapracovali na napojení trate z DD na zvyšok t-bus siete odvádzali pozornosť ľudí od skutočných problémov zavádzaním blbých liniek a oslabovaním L33. Podľa mňa na DD stačí ako nosná L33 a k nej ako doplnok L32.
Ja to silou mocou nepotrebujem spojenie 70 a 133,len to tu dakto navrhol,tak sme vymyslali .
OT: Neboj - nepreplo mi, ale za chvilu prepnem na Markizu ,ide nejaka komedia ?
Tebe úplne preplo? Takže za 1. Na L133 pri intervale 12min budú už asi Solarisy, takže kraťasy asi ťažko.
Za 2. Solarisy na L70 počas špičky sú sprostosť, nemajú tam čo robiť, lebo by s nimi na L70 bola oslabená kapacita a nestačili by tam!
3. Jediná možnosť je kĺbová L73 ŽST P.B. - Vlčie hrdlo - AS - nábrežie - Dlhé diely s intervalom 12min. To je ale volovina lebo L70 naberá meškania, takže neviem načo prenášať meškanie z L70 na L133, kde klbák netreba ani. L133 je iba dočasné riešenie spôsobené pomätením zmyslov, keď namiesto hľadania prostriedkov na dobudovanie chýbajúcich km t-bus trate sa vymýšľajú kraviny ako 6min int. na L133, L35,36,135 a 139.
A ďalšia vec : Kapacitu Solarisu by som stanovil na 90 osôb, nakoľko pri 12m vozidle sa ráta 70, pri 18m to je 110 a 9.5m to je 50. Keďže Solaris je niečo medzi kraťasom a klbákom, t.j. (70+110):2=90, to je číslo s ktorým odporúčam počítať. Podľa mňa považovať 15m a-bus za rovnocenný 18m je amatérizmus. Podľa mňa by DPB mal 15m busy dokúpiť a dať ich na linky ako 50,87,88 (pri rannom int. 6min),94 a 196 a po čase aj inde kde by 12m nepostačovali.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk