Reakcia na: Valec #153467:
To mi uz pripomina linku 115 
L70 je mojou najcastejsou linkou uz X rokov z Prievozskej na Lafranconi a najviac ju neznasam. Nikdy nechodila nacas alebo podla grafikonu, obcas vynechavala, najhorsie autobusy a spina...
Predym ked este chodievala cez Prievozsku L71 tak to bolo o nieco lepsie aj ked len cez pracovnu dobu. Vtedy mi cesta na Lafranconi trvala aj s prestupom na elektricku okolo 12-14 minut. Teraz pri L70 so super prestupom (bez svetelneho prechodu) na L28 mi naposledy cesta trvala 18 minut. Iba "trocha" meskala, prisla na zastavku o 8:11 (chodi 01-13), 8:23 bola pod Mostom a 8:25 mi sla L28 z ktorej som vystupoval 8:29.
Minule som tu trasu skusil ist na bicykli po chodnikoch (cez Euroveu a nabrezie) a tych 5,5km mi netrvalo ani 20 minut pri priemerke 18km/h co je naozaj smiesne

Ak by teda premavala ta L73 a zvladala by to do 15 minut tak by mi to usetrilo 0,20€ na MHD

no.ev.di.
Za 2. Solarisy na L70 počas špičky sú sprostosť, nemajú tam čo robiť, lebo by s nimi na L70 bola oslabená kapacita a nestačili by tam!
3. Jediná možnosť je kĺbová L73 ŽST P.B. - Vlčie hrdlo - AS - nábrežie - Dlhé diely s intervalom 12min. To je ale volovina lebo L70 naberá meškania, takže neviem načo prenášať meškanie z L70 na L133, kde klbák netreba ani. L133 je iba dočasné riešenie spôsobené pomätením zmyslov, keď namiesto hľadania prostriedkov na dobudovanie chýbajúcich km t-bus trate sa vymýšľajú kraviny ako 6min int. na L133, L35,36,135 a 139.
A ďalšia vec : Kapacitu Solarisu by som stanovil na 90 osôb, nakoľko pri 12m vozidle sa ráta 70, pri 18m to je 110 a 9.5m to je 50. Keďže Solaris je niečo medzi kraťasom a klbákom, t.j. (70+110):2=90, to je číslo s ktorým odporúčam počítať. Podľa mňa považovať 15m a-bus za rovnocenný 18m je amatérizmus. Podľa mňa by DPB mal 15m busy dokúpiť a dať ich na linky ako 50,87,88 (pri rannom int. 6min),94 a 196 a po čase aj inde kde by 12m nepostačovali.