Ja to silou mocou nepotrebujem spojenie 70 a 133,len to tu dakto navrhol,tak sme vymyslali .
OT: Neboj - nepreplo mi, ale za chvilu prepnem na Markizu ,ide nejaka komedia ?
Tebe úplne preplo? Takže za 1. Na L133 pri intervale 12min budú už asi Solarisy, takže kraťasy asi ťažko.
Za 2. Solarisy na L70 počas špičky sú sprostosť, nemajú tam čo robiť, lebo by s nimi na L70 bola oslabená kapacita a nestačili by tam!
3. Jediná možnosť je kĺbová L73 ŽST P.B. - Vlčie hrdlo - AS - nábrežie - Dlhé diely s intervalom 12min. To je ale volovina lebo L70 naberá meškania, takže neviem načo prenášať meškanie z L70 na L133, kde klbák netreba ani. L133 je iba dočasné riešenie spôsobené pomätením zmyslov, keď namiesto hľadania prostriedkov na dobudovanie chýbajúcich km t-bus trate sa vymýšľajú kraviny ako 6min int. na L133, L35,36,135 a 139.
A ďalšia vec : Kapacitu Solarisu by som stanovil na 90 osôb, nakoľko pri 12m vozidle sa ráta 70, pri 18m to je 110 a 9.5m to je 50. Keďže Solaris je niečo medzi kraťasom a klbákom, t.j. (70+110):2=90, to je číslo s ktorým odporúčam počítať. Podľa mňa považovať 15m a-bus za rovnocenný 18m je amatérizmus. Podľa mňa by DPB mal 15m busy dokúpiť a dať ich na linky ako 50,87,88 (pri rannom int. 6min),94 a 196 a po čase aj inde kde by 12m nepostačovali.
Tak keď si vezmeme do úvahy kapacitu Solarisu a CNG Karosy B 741 (ktoré sú asi najčastejšie na L70 ) - veľký kapacitný rozdiel tam nie je podľa katalógu -t.j. 145/150 osôb , okrem toho v sedle by to bolo výrazné posilnenie kapacity ak by boli na L70 Solarisy pri 15.min.intervale namiesto súčasných nedostačujúcich Tedomov.
ja stale navrhujem zlucit 70 a 133 dokopy a dat dam 18 metrove busy (najlepsie SORky nove) s int. 8 minut v SP, 12 minut v Sedle a vikendovym int. 70 ale to by jazdil iba po novy most. ?
Ale veď to sú len testovacie vozidlá a SOR ich dáva testovať iným DP a len čistou náhodou (resp. omylom) sú červenou farbou a poťahmi. ? Ale znova sa potvrdilo to čo som čítal, že občas schválne ponúknu Citielisy za lacnejšie než SOR. Ja som spokojný nebude to až taký lacný autobus i keď sa mohol aj TEDOM prihlásiť... ?
Ma rec! Drivejsi skodovacky designer (dnes v nemeckeho Daimler-Benz) Jan Tucek delal co mohl, aby SORu NB12 a NB18 ubral na serednosti. Oproti prototypu je na karoserii viditelny rozdil, ale na interier uz si ho nepozvali. Sor mel namisto inovaci radeji zcela opustit svuj dosavadni vyrobni program sestavajici z moralne zastaralych a predevsim nevyvinutych produktu a nechat si navrhnout uplne novou modelovou radu, do ceho se vsak teto pokoutne firme asi nechtelo investovat.
Dnes jsem jel zalozni BN12CNG a byl to opravdu hruzny zazitek. Jeste ze se pro neustalou poruchovost schyluje k jejich odprodeji.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA