este k SOR NB18. sadnite si niekedy na prve sedadlo rovno za dverami a poobzerajte si priestor dveri. potom urobte to iste v solarise. SOR NB18 je bus pre rozvojove krajiny!!!
volne trciace hlavy skrutiek s obycajnymi plastovymi krytkami ktore chybaju uz po mesiaci (!!!), hnusne vertikalne krycie plechy vyrobene na kolene, 'nahe' sucasti mechanizmu dveri, trasuce sa dvere (po mesiaci!!!). vrcholom je material listy pod oknom, ktory sa da jednoducho poskrabat nechtami. kriste, ako to bude vyzerat za 5 rokov?
len idiot moze take nieco vyrobit, len idiot moze take nieco kupit.
volne trciace hlavy skrutiek s obycajnymi plastovymi krytkami ktore chybaju uz po mesiaci (!!!), hnusne vertikalne krycie plechy vyrobene na kolene, 'nahe' sucasti mechanizmu dveri, trasuce sa dvere (po mesiaci!!!). vrcholom je material listy pod oknom, ktory sa da jednoducho poskrabat nechtami. kriste, ako to bude vyzerat za 5 rokov?
len idiot moze take nieco vyrobit, len idiot moze take nieco kupit.
Jedná sa o voz 6602 a nie 6612 
S499.1023
Osobne túto koncepciu považujem za najlepšiu zo všetkých NP vozidiel. Siemens túto koncepciu prevzal pre Combino Supra/Avenio s tým, že pod vozidlá zaviazal podvozky z Combina Classic. To prinieslo výhodu v tom, že sú obe nápravy v podvozku hnané a len zákazník si určí, koľko podvozkov chce mať poháňaných (pôvodné AEG/MAN GTX-N mali v každom podvozku poháňanú len jednu nápravu a napríklad v Prahe sa vozidlo neosvedčilo. Predsa len, Mníchov aj Brémy sú placky).