Reakcia na: Majo #153367:
1b1) Aký podiel nízkej podlahy bude mať Flexity Classic so 100% adhéziou? By som povedal, že asi tak rovnaký, ako VarioLF.
1b2) Tá vec, čo síce pekne vyzerá ale vydáva také isté zvuky rozsypaného železiarstva ako Poršetra a dodnes nebol schopná splniť podmienky Drážního úřadu ČR pre povolenie aspoň skúšobnej prevádzky s cestujúcimi, ma prestáva baviť.
Som jednozančne zástancom vozidla s dynamicky otočnými podvozkami. Combino Supra v Budapešti vykazuje o 50% NIŽŠIE opotrebovanie oblúkov ako T5C5 a je bez problémov realizovateľné na metrovom rozchode a so 100% adhéziou.

Majo
1) Ono ich už nie je tak málo (17 Anitier, 19 Poršetier) a sú koncentrované len na niektorých tratiach, na iných sa nevyskytujú (Líšeò...), takže si nemyslím, že to bude štýlom jazdy.
1b) Urèite nie, ale nech to má otoèné podvozky - Flexity Classic, ForCity...
Re #153349 no.ev.di.: Ako kedy, ale cez Špitálsku je to v priemere asi o minútu rýchlejšie.