preco jazdia stale na linke 99 a 50 aj stare vozidla, zatial co NP vozidla mozno vidiet uplne zbytocne nasadene na linkach 82, 92 a urcite aj inych? DPB klame, citat:
Bezbariérové cestovanie
Dopravný podnik Bratislava a.s. od 08.02.2010 umožňuje dopravu osôb so zníženou pohyblivosťou na nasledovných linkách:
Sólo vozidlá
- pondelok až piatok – linky č. 20, 22, 30, 32, 37, 50, 99 a 133
- sobota, nedeľa, sviatok – linky č. 20, 30, 32, 37, 50 a 99
Bezbariérové cestovanie
Dopravný podnik Bratislava a.s. od 08.02.2010 umožňuje dopravu osôb so zníženou pohyblivosťou na nasledovných linkách:
Sólo vozidlá
- pondelok až piatok – linky č. 20, 22, 30, 32, 37, 50, 99 a 133
- sobota, nedeľa, sviatok – linky č. 20, 30, 32, 37, 50 a 99
kecho
Re #153356 TeBeCe: no ale potom by bolo dobré zrušiť aj Vazku pre 2,3,8 (a nechať si ju v zálohe iba ako potenciálnu zastávku pre výluky) v smere obchodná/stanica a nech pred daňovým zastavujú všetky eliny, nie? či až tak ďaleko sa neuvažuje?
Re #153361 ivanbuto: ? za vysvetlenie.
je mi jasné, že zlý-zlý-zlý jeden bus by (podľa zelených mozgov) obmedzoval premávku, keďže tam je jeden jazdný pruh a hneď vedľa elinová trať, ale to, že tam v jazdnom pruhu každú chvíľu stojí auto s vyhodenými blikačkami a !polo)vodič ide do podateľne na daňový, zrejme premávku obmedzuje menej ako jeden bus za maximálne 5 minút v špičke... ?
no takže namiesto viedenskej zastávky budeme mať opäť zastávku bratislavského typu (viď napr. šafko), kde chodci budú musieť dávať mimoriadny pozor, či sa spolu s elinou neprivalí aj nejaký bulo v džípe 90tkou...
mimochodom, mi napadlo, že zastávka v opačnom smere bude z pohľadu policajtov nezrealizovateľná, pretože - "električky stojace na zastávke by bránili výhľadu vodičov vychádzajúcich z Vazovovej v smere doľava" stav sa
ozaj a dpb by po vybudovaní elinovej zastávky nemohol zmeniť jej využitie aj na busovú aj bez súhlasu policajtov? žeby "zrazu" bola "Vazovova-nástup" pre 94 v havarijnom stave a bolo by 94 treba zmeniť na okružnú linku?