Reakcia na: novacik #15163:
Zucastnit sa diskusie moze kazdy, kto sa pripoji k internetu a otvori si tuto stranku. Vacsina prispievatelov sa zaobera dopravou ako svojim hobby, niektori su z inych miest ako Bratislava a porovnavaju dopravu Bratislavy s mestami ako Presov, Banska Bystrica a pod. Dost casto aj s Prahou alebo Budapestou. Ak sem zabludi nejaky cestujici, tak v 90% sa pride iba postazovat aka je ta doprava na [nebudem vulgarny]. My sa snazime v ramci nasich schopnosti odpisat a uviest preco a kto za to moze, ale mam pochybnosti ci si to aj precitaju. V poslednom case take prispevky chodia zriedka. Sam priznavam ze aj v tomto fore niekedy odzneju totalne ulety, ale to skor z recesie a zartu ako nevedomosti. Uplne uznavam ze my vsetci co tu piseme nemame k dispozicii vsetky informacie o doprave a ako to v DPB vyzera, ale kazdy vie nieco. Niekoho viac zaujima tvorba grafikonu, ineho financovanie DPB, dalsi za zaujima o techniku atd... Takze kazdy je urcitim sposobom, nechcem napisat ze odbornik, no, proste ma aky taky prehlad (urcite vacsi ako radovy cestujuci). Dalsia vec je ze takmer vsetci tu diskutujuci (vratane mna) denne vyuzivaju prave MHD, su s nou v neustalom styku a vidia co sa im paci a co nie. V tomto fore sa o tom da debatovat, na to sluzi. Zavery, ktore sa tu niekedy objavia byvaju podnetne, inokedy vysoko neprofesionalne.


hroch
J: to, ze recar je cierna diera na peniaze je jasne... a osobne si myslim, ze DPB by si svoje reklamne plochy mohol spravovat aj sam, netreba na to externu firmu...
ale to by najprv chcelo vytvorit v DPB marketingove oddelenie, ktore by sa komunikaciou a pripadne aj predajom reklamneho priestoru zaoberalo... lebo takto, ked jedinym pracovnikom komunikacie je typek, co robi oznamy o vylukach, DPB z marketingoveho hladiska moze dosiahnut akurat tak houby...
a koniec-koncov - ci vlastne "napokon", ako by povedala pani inzinierka vopalenska, profesorka slovenciny - vsetok marketing je nahovno, ked je nahovno produkt...