Reply on: Kirenka #15175:
ja by som im vodicak nechal, spravil by som im nieco ine - zmenil prevadzkove predpisy pre drazne vozidla (elektricky) tak, ze pokial dokazu prekazku z trate odpratat (a nesposobia pri tom vaznejsie zranenie niekomu) tak mozu pokracovat dalej v jazde... skoda na gumokole je vzdy vyrazne vyssia ako skoda na elektricke a este by sa dalo interne v ramci DPB vyriesit aj to, zeby vodic elektricky musel pisat SPZtky zramovanych gumokolov a nasledne by potom DPB vymahal naklady na opravu laku a pod od prislusnych vodicov... - taketo riesenie by velmi rychlo zmenilo myslenie dotycnych vodicov :-))
hroch
J: to, ze recar je cierna diera na peniaze je jasne... a osobne si myslim, ze DPB by si svoje reklamne plochy mohol spravovat aj sam, netreba na to externu firmu...
ale to by najprv chcelo vytvorit v DPB marketingove oddelenie, ktore by sa komunikaciou a pripadne aj predajom reklamneho priestoru zaoberalo... lebo takto, ked jedinym pracovnikom komunikacie je typek, co robi oznamy o vylukach, DPB z marketingoveho hladiska moze dosiahnut akurat tak houby...
a koniec-koncov - ci vlastne "napokon", ako by povedala pani inzinierka vopalenska, profesorka slovenciny - vsetok marketing je nahovno, ked je nahovno produkt...