Reakcia na: Kirenka #15175:
ja by som im vodicak nechal, spravil by som im nieco ine - zmenil prevadzkove predpisy pre drazne vozidla (elektricky) tak, ze pokial dokazu prekazku z trate odpratat (a nesposobia pri tom vaznejsie zranenie niekomu) tak mozu pokracovat dalej v jazde... skoda na gumokole je vzdy vyrazne vyssia ako skoda na elektricke a este by sa dalo interne v ramci DPB vyriesit aj to, zeby vodic elektricky musel pisat SPZtky zramovanych gumokolov a nasledne by potom DPB vymahal naklady na opravu laku a pod od prislusnych vodicov... - taketo riesenie by velmi rychlo zmenilo myslenie dotycnych vodicov :-))
Turbo
Ale aby som odpovedal na tvoju otazku: Neviem kto sa tohoto fora ucastni, ale vacsinou to budu nadsenci, ktori sa o dopravu zaujimaju. A tito ludia s nou aj cestuju, takze by sa dalo povedat ze cestujuci. Pracovnici DPB sem tiez prispievaju, napr. KLF (vodic), ale momentalne si na nikoho ineho nespomeniem. Teda okrem teba samozrejme.
Niektori z nas poznaju par ludi v DPB, ktori nie su iba radovymi zamestnancami. Niekedy sa s nimi stretneme a pokecame, dozvieme sa preco sa niektore veci nedaju a tak. Samozrejme, mame na to vlastny nazor, vacsinou z pohladu cestujuceho - co je pre neho prvorade. Povedzme cistota vo vozidlach, ako priklad. Niekedy sa dopracujeme ku konkretnym riesenieam, vacsinou vsak skonstatujeme ze nie su na to peniaze. Niekedy nase argumenty vezmu na vedomie, ale kvoli niecomu sa to tak nedalo spravit...