Kua, ja mam tie strany dajako popletene (asi som vstal pravou nohou, alebo lavou, kazdopadne som sa dobre nevyspal ). Lava kolajnica nedrzi a prava voz neudrzi na kolajach. Nechcem robit strasiaka, ale co som na to pozeral, tak ts ts ts....
Ja o jednom useku viem. Zastavka Pionierska, smer mesto. Ihned pri oznacniku je prasknuta kolajnica. To nie je samozrejme nic zvlastne, ale ona nedrzi na jednom prazi (prave v mieste lomu)!!! Odletela tam ta skrutka aj s maticou a na predchadzajucom prazci je tiez na odpadnutie. A pozri si bocne opotrevobanie zlabu lavej kolajnice (prevotocivy obluk). Akoze kolko mm to ma? 2? 3? Vsak raz tam pojde nejaky Krabust rano na vyjazd, vyfrasuje voz co ma ojazdene okolky, vleti tam 40 km/h a pojde rovno. Prava kolajnica sa posunie (tym ze nedrzi na prazcoch) a lava to neudrzi. Kua, ten obluk treba komplet cely vymenit. Ale nech nikoho ani nenapadne menit obluk v smere od mesta. Ten je dobry. Trabusti ho mozu akurat tak pokazit.
KLF:
Ohladom tych ruzovych znaciek - trosku sa pohybujem v danej problematike. Tie znacky oznacuju miesta, v ktorych sa vykona navaranie opotrebenych kolajnic. Useky, ktore su v totalne zlom stave, tie sa navarat nebudu, ale budu kompletne rekonstruovane, pripadne budu menene kolajnice.
Ak vies o usekoch, ktore su podla Teba "hororove", skus ich zverejnit....tymto pomozes viacerym.
napis mi o tom skusani autobusov a trolejbusov v kolajach, co si pisal. dik
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Turbo