Ale moze sa to hodit napriklad ked zastanes na prazdnej zastavke a ides vykladat vozickara co nejaky cas trva, tak si mozes ostatne dvere zatvorit (tepelna pohoda)..
Z mojho pohladu by idealne riesenie bol dopyt s automatickym zatvaranim dveri na zaklade fotobunky, ale ked nie tak druhe najlepsie je mat moznost otvarat vsetky dvere jednym tlacidlom aj jednotlivo
U vozidla, ktoré je dlhšie ako 15 metrov je to zbytočné, pretož prakticky nemáš možnosť v zrkadle presne zistiť, z/do ktorých dverí substrát lezie. Vodič sa to postupom času naučí odhadovať ale môže sa zmýliť. Pokiaľ nemám automatické zatváranie dverí na optozávoru/nášľapnú hranu), je jednoduchšie zatvoriť všetky dvere naraz, keď substrát zo zrkadla vypadne, aj tak nemôžem odísť skôr, než zatvorím posledné.
Tak spravíme malý exkurz do histórie.
Prvé série T3 mali, rovnako ako T2 a T1, ovládanie každých dverí zvlášť, keďže sa predpokladalo ovládanie dverí sprievodcom. Keď sa začalo jazdiť v mnohočlene jednomužne, tak sa s prekvapením zistilo, že vodič nemôže otvárať dvere v druhom voze ? . V Prahe preto jazdili T3 v začiatkoch mnohočlenu s "otváračom dverí" v druhom voze. Ovládanie dverí bolo potom upravené tak, že bolo doplnené blokovanie rozjazdu pri otvorených dverách a ovládanie dverí bolo zredukované na dva krútíky - "prvé dvere" a "všetky dvere". Od tuším štvrtej série priamo z výroby. Ovládať všetky dvere OKREM prvých nebolo možné (ale dalo sa to jednoducho upraviť).
Ak je na fotke novy bratislavsky TEDOM ,tak vidim uz prvy rozdiel - posuvne vetraky su uz na kazdom okne , co nase 11xx ani 21xx / maju len na kazdom druhom vetrak /
Trapi, ale beriem to tak, ze v minulosti sa to tak proste robilo. Mat moznost otvarat jednotlive dvere sa vzdy hodi (idealne riesenim ako v Solarise, ze zaroven sa daju jednym tlacidlom otvorit aj vsetky).
takže definitívne: "Mestská hromadná doprava bude posilnená, no zadarmo jazdiť nebude." veď predsa cestujúci by to mohli zneužiť a nebodaj by sa chceli aj odviezť... ?
Čo sa týka tej 43 na Kačín sú tu podľa mňa 2 varianty. A to síce:
1. buď sa bue otáčať na Kačíne (odkiaľ sa dá ísť aslfaltkou až do Lamača)
2. autobus bude pokračovať ďalej. Súhlasím, že pri táboráku sa nemá kde otáčať ale za ním je taká väčšia plocha, z ktorej pokračuje asflatka cez les až k rázcestiu s prameňom vody odkiaľ sa odbočením vpravo dostaneme na konečnú L43 Lesopark.
P. S. Nevie niekto kde mala konečnú MHD na Kačíne v minulosti a ako čsto tam jazdila? Nemá niekto dobový cp? Bolo by fajn pri príležitosti obnovenia MHD na Kačín zverejniť aj starodávny CP linky č. 33, ktorá jazdila aj na Kačín.
Prečo debilne? Že sa na, čojaviem, 2xT3SUCS nedajú ovládať dvere samostatne ťa netrápi ? ? Ešte aj keď som jazdil na K2 "nereko", tak som si tie debilné štyri vypínače prepájal krokodílkami s káblom a diódou, aby som si neodkrútil prsty.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023