Reakcia na: 810zssk #147906:
U vozidla, ktoré je dlhšie ako 15 metrov je to zbytočné, pretož prakticky nemáš možnosť v zrkadle presne zistiť, z/do ktorých dverí substrát lezie. Vodič sa to postupom času naučí odhadovať ale môže sa zmýliť. Pokiaľ nemám automatické zatváranie dverí na optozávoru/nášľapnú hranu), je jednoduchšie zatvoriť všetky dvere naraz, keď substrát zo zrkadla vypadne, aj tak nemôžem odísť skôr, než zatvorím posledné.
Po minule roky bud na nej jazdili Solarisy alebo kĺbaky
S499.1023
Prvé série T3 mali, rovnako ako T2 a T1, ovládanie každých dverí zvlášť, keďže sa predpokladalo ovládanie dverí sprievodcom. Keď sa začalo jazdiť v mnohočlene jednomužne, tak sa s prekvapením zistilo, že vodič nemôže otvárať dvere v druhom voze ? . V Prahe preto jazdili T3 v začiatkoch mnohočlenu s "otváračom dverí" v druhom voze. Ovládanie dverí bolo potom upravené tak, že bolo doplnené blokovanie rozjazdu pri otvorených dverách a ovládanie dverí bolo zredukované na dva krútíky - "prvé dvere" a "všetky dvere". Od tuším štvrtej série priamo z výroby. Ovládať všetky dvere OKREM prvých nebolo možné (ale dalo sa to jednoducho upraviť).