Reakcia na: luky133 #146453:
v danom koridore by mala viesť pod zemou železnica, podľa informácií z MDPaT bude to súčasťou zásobníka projektov pre plánovacie obdobie 2014 - 2020,problematika záplavového územia Dunaja sa prehodnotí v súvislosti s novým protipovodňovým múrom na hodnoty prietoku Q500 alebo Q1000,
ak by sa vylučovala premávka na Dost. rade, potom by sa mala aj na Šaf. nám., je to výškovo takmer to isté a námestie je tesne pri Dunaji,
vlado13
keď sa likvidoval voľný pás po železnici, mesto neinvestovalo, nemalo ani kúsok strategického videnia a neprijalo aktualizáciu ÚP s verejnoprospešnou stavbou, čo by mu umožnilo vyvlastnenie, ak by sa nedalo so ŽSR dohodnúť,
zo súčasnej cesty vziať šírku cca 6 m a na určitých miestach ešte na nástupné ostrovčeky by asi nešlo, otázne je aj miesto pre riešenie iba jednosmernej premávky,
rovnakú chybu urobilo aj pri posudzovaní zámeru Eurovea, malo v rukách záväzné stanovisko, nástroj ktorý dáva právo požadovať priestor pre verejnú dopravu