Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #146333:
Na www.radio-point.sk majú aj Live Stream, ale (zatiaľ?) nefunkčný.

Pred pár rokmi, to čo bolo na zastávke "Rajská" - to bol tiež RádioPoint alebo niekto iný? Iba tam boli? Nejak rýchlo to vtedy tuším "stíchlo".
Bratislava - Dopravný podnik Bratislava, a.s., v spolupráci so spoločnosťou PAA MEDIA, s.r.o., pozývajú na krátku prezentáciu projektu RADIOPOINT – informačný systém na zastávkach MHD. Uskutoční sa o 11.00 h na zastávke MHD Šafárikovo námestie.
Systém bude počas dňa poskytovať informácie o zmenách a mimoriadnych situáciách v MHD v Bratislave. Okrem informácii z MHD bude systém poskytovať aj informácie o dianí doma, v zahraničí a v športe.
Reakcia na: Ike #146329:
Ak ste si nevsimli tak aj capacity 1999 (svojho casu 4020) stal tiez v Devinskej pri lidli ked prisiel na testy ? Takisto som tam aj v minulych dnoch videl iny capacity
Reakcia na: Ike #146329:
Áno. Ktovie, prečo išiel práve tam. ?
Reakcia na: no.ev.di. #146325:
Samozrejme že viem, čo je tunel? Máš ma za debila?
Reakcia na: Emo #146318:
Myslím, že odpočívadlo Lamač bolo oveľa bližšie ako Lidl v DNV 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #146327:
ja som tiež za SKODA 28 TR SOLARIS, hoci pri TNB 18 by sme mali aspon trochu unifikovany abus a tbus vozovy park.
Reakcia na: Hug0 #146305:
kua, snáď to obíde Slovensko ? vyrába sa krásna a dobrá Škoda/Solaris 26/27/28Tr tak neviem načo robiť pokusného králika SORke. Nech si to kúpi ten kto chce zruinovať t-bus dopravu...
Reakcia na: vlado13 #146306:
nechápem pár veciam čo si napísal : príjazd od Patrónky s ľavým odbočením nebude kam dať na povrchu, jedine do iného tunela (nižšie o úroveň pod odbočenie pre busy), čo je dosť nereálne a ekonomicky nevýhodné,
navyše náhrada L34 a L83 by sa tým nedosiahla, prestupovať by bolo možné za podmienky ich presmerovania na hl. stanicu, čo by asi veľkej časti cestujúcich, ďalšie busy by zahlcovali priestory otočky na 1 PP a premávku na Žabotovej, ktorá aj bez nich bude novou tepnou"

- od Dúbravky po predstaničné nám. by električky kopírovala linky 34 a 83, odtiaľ by premávala ešte L93 na Hodžovo nám
- keď už by sa odbremenila Pražská prejavilo by sa to aj na Štefánikovej, takže by sa dala obnoviť električková trať
- aj keby existovala aj naďalej len električková trať na Štefanovičovej tak na Predstaničnom námestí by sa dalo prestúpiť na bus, či t-bus linky smerom na Hodžovo nám.
- nechápem aký príjazd od Patrónky s ľavým odbočením a kam vlastne by nebolo kde dať? Myslíš odbočku na Kramáre? Posunulo by sa to o jeden pruh doprava, načo tam musí byť 5 pruhov vlastne?
- navyše niesom si istý, či by bol počet autobusov v obratisku pri Hl.st. taký horibilný, keďže by sa dali robiť priebežné linky bez ukončenia na Hlavnej stanici.
Reakcia na: Emo #146319:
však ja som si nič zlé nepovedal, nikde som ťa neoslovil nijak sproste, len som sa ťa opýtal či vieš načo je tunel a rozpísal som dôvody prečo si to predstavujem tak a onak.
Reakcia na: Solider #146303:
Však to je najväčší a neprekonateľný problém, že Brnianska a Pražská musia mať 3 pruhy, ešte k tomu vraj máme jazdné pruhy širšie ako v iných krajinách EÚ čo prispieva k rýchlej jazde IAD. Takže 1) zúžiť jazdné pruhy a 2) po jednom z obidvoch smerov dole a vytvoriť miesto pre električkovú trať.
Reakcia na: TeBeCe #146322:
Na SCS fóre mi odpovedal jeden, že ževraj by tam mala byť nejaká príprava, ale viac zatiaľ nikto nič nepovedal... ?
Reakcia na: 706RTO #146316:
Pridávam sa na tvoju stranu...to sa nesprávajú len k tejto značke takto...predpokladám,že k svojmu autíčku sa správa lepšie...už som tu raz spomenul,že čo nie je moje,to zničím...
Reakcia na: Emo #146319:
Aha, okej, vďaka za vysvetlenie
Reakcia na: no.ev.di. #146297:
Kľud, áno? Som sa len normálne opýtal. Tebe keď začne niekto nadávať na tvoj príspevok, tak hneď vyskakuješ. Tak reaguj na iné príspevky kľudne láskavo.

Odhliadnúc od toho, tunel v takej dĺžke by bol veľmi drahý a neviem, či by ho mesto vedelo postaviť (oni nevedeli postaviť ani podstatne kratší tunel popod Dunaj).
Reakcia na: Radovid #146315:
Profesionálni vodiči majú zákonom stanovený maximálny čas jazdy. Po jeho uplynutí si musia dať bezpečnostnú prestávku. Možno sa už nestíhal zmestiť do toho času, tak si dal prestávku. V takom prípade už do mesta dôjsť nemohol. Jednak to môžu kontrolovať policajti a jednak, keby došlo k nejakému prúseru (nehoda), tak by mu to mohlo priťažiť. ?
Reakcia na: 706RTO #146316:
To sa stane aj nechtiac. Ja som za posledný týždeň dvakrát zažil ako vodič pri vchádzaní do zastávky zavadil kolesom o obrubník a nerobím z toho vedu.
Dnes som cestoval na nemenovanej linke v autobuse SOR, a neviem ci to bol novy sofer tabulu nemal ze je v zacviku, ma prekvapilo ze ked vchadzal na zastavku asi si neuvedomil ze to ma nizky predok a pekne to chytil o obruvnik, rana slusna a ani len sa neunuval pozriet von ci sa nieco nestalo, proste nic zavrel dvere a odisiel, nechem tu vyzerat ako nejaky fas ale ked ma takyto pristup ku vozom tak byt vo vedeni tak leti na hodinu. To len taky moj postreh.
Reakcia na: luky133 #146314:
Viem, že tam bol dlhšie ako 10 minút, potom som už musel ísť do školy, ale tak najzvláštnejšie mi príde, že už nemohol dôjsť až do mesta, keď to je maximálne tak pol hodinka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.