Neviem koľko vodičov ich šoféruje smerom na Slovensku, ale ak len jeden tak možno si musel dať povinnú prestávku? Nevieš koľko tam stál? A možno si len vodič šiel nakúpiť do LIDLa, ale to nepredpokladám. ?
Dnes (pracovný deň poobede) som na nemenovanej linke videl cestujúceho s bicyklom. Autobus nebol plný, tak nikomu to neprekážalo. Len neviem, či dotyčný nastúpil "na drzovku" alebo či vodič bol taký ústretový, lebo nastúpil na skoršej zastávke ako ja a vystúpil na neskoršej zastávke ako ja.
fanúšik by nemal zatvárať oči pred realitou a nebrať ohľad na súvislosti,
projekt prestavby Predstaničného nám. počíta s otočkami pre koľajovou MHD na úrovni 2 PP a na úrovni 1 PP pre cestnú MHD, pre ktorú sa predpokladá aj príjazd z Pražskej, zo smeru od Brnianskej podjazdom (tunelom),
trať električiek pre odjazd zo stanice by sa ešte dal umiestniť, aj keď s „odretým chrbtom“, aj to by musel postupne vystúpať na povrch prostredníctvom tunela, s ohľadom na dovolené stúpanie dráh by to bol tunel s vyústením asi v úseku Brnianskej, zast. Hroboňova by s veľkou pravdepodobnosťou musela byť podzemná,
príjazd od Patrónky s ľavým odbočením nebude kam dať na povrchu, jedine do iného tunela (nižšie o úroveň pod odbočenie pre busy), čo je dosť nereálne a ekonomicky nevýhodné,
navyše náhrada L34 a L83 by sa tým nedosiahla, prestupovať by bolo možné za podmienky ich presmerovania na hl. stanicu, čo by asi veľkej časti cestujúcich, ďalšie busy by zahlcovali priestory otočky na 1 PP a premávku na Žabotovej, ktorá aj bez nich bude novou tepnou,
Myslíš si, že taká Brnianska nezvláda nápor áut? Veď v 70-tych rokoch naprojektovaná tak, aby tento nápor zvládla a myslím si, že ho úspešne zvláda. Severná tangenta mala odľahčiť Račiansku, Šancovú, Legionársku a bola plánovaná už za socializmu, takže reči o tom, že táto trasa je len "daj mi do kešene" nevidím moc reálne.
Re #146298 pepino23: Spŕznených miest v Bratislave už bolo dosť, preto už radšej žiadne ďalšie cestné estakády v meste...
Re #146299 no.ev.di.: Ja nevidím problém v stavbe električkovej trate na Pražskej či Brnianskej... toto je len bežná výhovorka, prečo trať nepostaviť, aby tam mohli zostať deluxe pruhy ako na diaľnici.
s Vašimi predstavami nesúhlasím... A prikláňam sa k názoru, že severná tangenta je blbosť... základ je
1) autá vyhnať z centra
2) urobiť to, čo najefektívnejšie...
Myslím, si že podpora kompletnej dostavby D4ky by situáciu riešila dostatočne. Pretože základ kongescií spočíva v tom, že veľa vozidiel s rôznymi destináciami má jednú vstupnú komunikáciu do BA. Príklad - Vozidlá idúce z Pezinka do Lamača stoja s autami, ktoré idú z Pezinka do Trnávky.
Ak by existovala D4ka, autá by plynule išli po nej a zišli na exite najbližšie k destinácií...
Druhá vec je tá, že D4ka by sa mala začať stavať aspoň v polovičnom profile, možno JEDNOSMERNE, aby vznikol v prvopočiatku aspoň taký obrý kruhový objazd okolo BA. Lepšie niečo ako nič...
Severná tangenta mi príde ako keď si bezdomovec kúpi notebook
nakoľko ja som veľkým fanúšikom stavby električkovej trate Hl.st. - Pražská - Brnianska - Patrónka - Dúbravka, tak severnú tagentu schvaľujem, avšak len v takom variante ktorý by odbremenil Pražskú a Brniansku ulicu aby bolo možné tam tú trať postaviť a bolo to aj priechodné zo strany magistrátu, ktorý schválil niečo prospešné pre MHD ani nepamätáme...
Podla mna cela severna tangenta je uplna blbost a mrhanie obrovskych penazi za ucelom nabalenia sa spriatelenych firiem. Dufam ze sa to nikdy nepodari zrealizovat.
Ak by sa to predsa len malo zacat stavat, tak neviem preco sa neratalo s variantou ze by cela cesta viedla na estakade a kopirovala by zeleznicu pod sebou. Navyse by sa usetrilo kopec penazi za vykup a odskodnenie ludi byvajucich v okoli Jaskoveho radu a so zeleznicami ako statnou firmou by sa dalo dohodnut na vyuziti ich pozemkov na postavenie pilierov nesucich celu estakadu.
To sa ale samozrejme nestane, lebo by to bolo lacnejsie riesenie a tym padom by sa tam dalo uliat menej penazi.
Áno tunelom? Nikdy si nevidel tunel ešte alebo nevieš na čo slúži? Rovno ti poviem, že ak má nejaká cesta 2+2 ísť popri železničnej trati ako je Pionierska tak to je volovina. Neviem, ale absolútne neviem načo to má byť dobré, keď cesty po Račianskej a Šancovej sú s tou plánovanou rovnobežnou cestou cca po Pionierskej a Jaskový rad (tunel) od seba vzdialené 300-400m! To už nevieme ako lepšie vymyslieť tendre pre firmy rodín a známych grázlov v štátnych orgánoch?! A potom za 10 rokov prísť opäť s návrhom, že sa vybudujde odbočka na Pionierskej do tunela, ktorý bude ústiť na Patrónke alebo niekde pri TESCU Lamač, keďže vybudovanie komunikácie Pražská - Jaskový rad - Pionierska nesplní úlohu, ktorá sa očakáva... Neviem prečo sa nespraví teda do kelu projekt na odľahčenie Pražskej, Brnianskej a Šancovej v takom alebo aspoň podobnom variante aký som navrhol ja. Na Pražskej a Brnianskej by sa dala potom zúžiť komunikácia pre IAD, vybudovať v strede cesty eletkričková trať a nikomu by absencia po jednom pruhu z každého smeru na ceste nechýbal + električka by nahradila linky 34 a 83.
Je vidieť,že je to typický debil,ktorý sa vyváža na aute.Že doprava v Braatislave nie je kritická?To potom kadiaľ jazdí?Po kanáloch? ? Ekologický dopad IAD nie je taký veľký?Zrejme si nevšimol,že tu pribúda aut každým dňom a,že o niekoľko rokov budú dopravné kolapsy na dennom poriadku ? Myslím si že MHD a BID by mali byť určite preferovanejšie formy cestovania do práce/školy ako IAD.Len ešte ľudí na toto naučiť bude obrovský problém ?
Tomu človeku už šiblo z toho, že je ako dopravný expert skoro každý tretí deň v telke...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.