Nie som zastanca estakadnych rieseni, lebo mas pravdu, dost to zhovaduje mestske prostredie. Tak isto som proti vystavbe celej tangenty. Ale budem sa opakovat: ak by sa uz malo stavat, tak som radsej za hnusnu estakadu ako by sa malo zdevastovat komplet cele okolie Jaskoveho radu, zburat kopec domov a tym narusit raz celeho uzemia omnoho viac ako nejaka ohyzdna estakada nad zeleznicou. Inak k danemu uzemiu mam aj citovy vztah, kedze som vyrastal a byval na Kramaroch, hned oproti dnesnemu ministerstvu skolstva a tak to tam dobre poznam ?
Suhlasim ze cela tangenta je blbos, nakoniec som to napisal hned na uvod mojho prispevku. Verim, ze sa na to peniaze nikdy nenajdu a ak ano, ze tlak verejnosti bude vacsi a nakoniec sa nepodari nic z toho postavit.
Práve som skúsil cez Firefox a tak normálne funguje. Možno iba mne blbne Internet Explorer 8, lebo aj pomerne často mi zamŕza a cez CTRL-ALT-DELETE ho musím reštartovať..
teraz som skúšal a normálne ide
ale veľmi sa mi páči, že pod "ponuka práce" dali foto MBCC, to už na nábor nemali žiadnu foto 17xx alebo 37xx? určite ich je v DPB viac kusov ako Capacity ?
Bratislava - Dopravný podnik Bratislava, a.s., v spolupráci so spoločnosťou PAA MEDIA, s.r.o., pozývajú na krátku prezentáciu projektu RADIOPOINT – informačný systém na zastávkach MHD. Uskutoční sa o 11.00 h na zastávke MHD Šafárikovo námestie.
Systém bude počas dňa poskytovať informácie o zmenách a mimoriadnych situáciách v MHD v Bratislave. Okrem informácii z MHD bude systém poskytovať aj informácie o dianí doma, v zahraničí a v športe.
Ak ste si nevsimli tak aj capacity 1999 (svojho casu 4020) stal tiez v Devinskej pri lidli ked prisiel na testy ? Takisto som tam aj v minulych dnoch videl iny capacity
kua, snáď to obíde Slovensko ? vyrába sa krásna a dobrá Škoda/Solaris 26/27/28Tr tak neviem načo robiť pokusného králika SORke. Nech si to kúpi ten kto chce zruinovať t-bus dopravu...
nechápem pár veciam čo si napísal : príjazd od Patrónky s ľavým odbočením nebude kam dať na povrchu, jedine do iného tunela (nižšie o úroveň pod odbočenie pre busy), čo je dosť nereálne a ekonomicky nevýhodné,
navyše náhrada L34 a L83 by sa tým nedosiahla, prestupovať by bolo možné za podmienky ich presmerovania na hl. stanicu, čo by asi veľkej časti cestujúcich, ďalšie busy by zahlcovali priestory otočky na 1 PP a premávku na Žabotovej, ktorá aj bez nich bude novou tepnou"
- od Dúbravky po predstaničné nám. by električky kopírovala linky 34 a 83, odtiaľ by premávala ešte L93 na Hodžovo nám
- keď už by sa odbremenila Pražská prejavilo by sa to aj na Štefánikovej, takže by sa dala obnoviť električková trať
- aj keby existovala aj naďalej len električková trať na Štefanovičovej tak na Predstaničnom námestí by sa dalo prestúpiť na bus, či t-bus linky smerom na Hodžovo nám.
- nechápem aký príjazd od Patrónky s ľavým odbočením a kam vlastne by nebolo kde dať? Myslíš odbočku na Kramáre? Posunulo by sa to o jeden pruh doprava, načo tam musí byť 5 pruhov vlastne?
- navyše niesom si istý, či by bol počet autobusov v obratisku pri Hl.st. taký horibilný, keďže by sa dali robiť priebežné linky bez ukončenia na Hlavnej stanici.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo