zas toľko tých liniek nemáme, ktoré sú menej vyťažené, aby sme museli mať 51ks B+BN a 10.5 BN... aj keď vraj 10.5 poberie toľko ľudí čo 12-metrák ale neverím tomu moc... Kedysi mohli kľudne na 56 a 65 jazdiť 12 metráky (aj teraz jazdia) a nikomu to neprekážalo v DP. Okrem toho sú to linky čo premávajú v intervale 20-30min a niesú zas tak nevyťažené aby tam museli nasadzovať 9.5 SOR
vieš čo? liečiť by ste sa mali dať VY čo ste tu (nie všetci), ale minimálne tí čo hovorili, že SOR je na L99 nevhodný, lebo už sa na L99 testoval a vraj autobusy naberali meškania... Nabudúce teda nepíš, keď máš výpadky pamäte ?
Snívajte s nami .
Ked uz je reč o 133 - tak dnes išla natrieskaná ( čo sa tak často poobede nestáva - teda vobec ? ) z NM smerom na Dlháče,lebo je prázdninový grafikon /15 min.interval
Opravím ťa.
Dopravný podnik mesta Bratislavy (DPMB) vznikol 1.7.1953 premenovaním vtedajších Dopravných závodov hl. m. Bratislavy (DOZÁB). Od 1.1.1987 bol pod názvom Dopravné závody hl. mesta SSR Bratislavy, koncernový podnik začlenený do koncernu Dopravné podniky hl. mesta SSR Bratislavy (kde figurovali aj ďalšie koncernové podniky - tuším že aj napr. dnešné OLO). Tento koncern ukončil svoju činnosť k 30.6.1989, jednotlivé koncerny sa spätne osamostatnili a z koncernu zabezpečujúceho MHD sa stal od 1.7.1989 stal Dopravný podnik Bratislava, š.p. (DPB). Teda odhliadnuc od právnej formy existuje DPB pod týmto menom už takmer 21 rokov.
Je to krajšie, to nikto nepopiera. Ale je to drahšie a nepraktickejšie. A Dvornyaga by tam užvôbec nevidel od druhých dverí na číslo ďalšieho autobusu, tak je to nanič ? .
Ako som už písal všimol som si neskôr a priznal som si chybu. To je nepozornosť keď niekto rýchlo pozerá výkres. ? Ale z estetického hľadiska (i keď to je každého osobný názor) je to krajšie, avšak vzadu to musí byť dosť nepohodlné.
Máš pravdu som si nevšimol tie čiary. ? Keď sme už pri tom CREDe/SORe tak omnoho viac sa mi páči CREDO Citadell 12 ako SOR NB 12, ale to je vec vkusu už. http://www.kravtex.hu/termekek_citadell12_en.php
Nemôžem si pomôcť, ale nechápem úchylku dopravných podnikov objednávať 4 dverový 12 metrový autobus. Chápem rýchlejšiu výmenu cestujúcich, ale preto je v autobuse aj menej nízkopodlažných sedadiel a menší komfort. ?
K tým vozokm, ale na druhej strane za tohto vedenia redukcia 203, 206, 207, 209, otrasný interval na 41, zhoršenie intervalu na 78 (i keď vznikla aj 178), a zdá sa mi, že aj na 93, 94, 95.
V nákrese vidno dva schody, tak ako je to v našich... len tam nie sú dané rozmery... škoda...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.