Reakcia na: Jezo #143345:
neviem veru čo to má byť ten "rozkývaný variant"... napadá ma len to, že každý mesiac bude iný plán pre stavbu, teda raz hore (na estakáde), raz na zemi a raz polozapustený a potom úplne pod zemou ? logicky tam kde električka pôjde krížom cez Chorvátske rameno, tak musí byť na moste, to dúfam si nemyslel Ftáčnik, že pôjde 0,5m nad ramenom alebo nebodaj pod rameno ? fakt sa človek dozvedá také perly, že až. A dúfam, že všetky križovania s cestnými komunikáciami budú mimoúrovňové, teda električka dole a cesta na nadjazde. Tiež by ma zaujímalo, že na koľko etáp majú v pláne stavať trať na Janíkov dvor, keď teraz má byť obratisko pri Vlastneneckom nám. (čo je podľa mňa chobotina), či sa potom rozhodnú, že to predĺžia po Technopol (rok 2015-2017) a potom po Janíkov dvor (2022-2024), keď už bude ale Janíkov dvor zastavaný a akosi sa pri tom "pozabudne" na električku, takže električka nakoniec skončí pri troške šťastia na Vyšehradskej ak sa aj tam nepodarí nejakému bláznovi dačo zastavať.
Mike
A isto vieš aj to, aká je úroveň ovládania funckií palubného počítača medzi vodičmi. Často môže ísť o obyčajnú zábudlivosť, aj keď občas ide o zámer, že si nepotvrdia odchod z konečnej, alebo idú so zastávkami o 2 "pozadu" oproti realite, atď. Teda v danom prípade vodič sifilisu možno ani nevidel na palubáku +4, ale napr +2, alebo -11. Ale keďže sa jedná o druhú kolónu nedivil by som sa, keby išiel vedome na +4. Samozrejme že ho nechcem obhajovať, lebo +4 sa nedá nijako obhajovať.