PROBLÉM S PLATBOU ZA PCL S VISA OD MBANK NA HODŽOVOM NÁM.
Pred pár dňami sa mi PCL ani na druhý pokus nepodarilo zaplatiť (k inej priehradke som ísť neskúšal). Kartou z inej banky sa to mojej príbuznej podarilo na prvýkrát. Doteraz som kartou v DPB neplatil. Tu je podstatná časť vyjadrenia k reklamácii:
"Na základe podrobnej analýzy sme zistili, že dňa xx/yy/2010 problém s autorizáciou Vašej platobnej karty nevznikol chybou systému mBank a Visa Europe, ale bol zapríčinený nastavením terminálu prevádzkovateľa DP BRATISLAVA."
Stretli ste sa už niekto s takýmto problémom v predajni DPB?
Ak by som sa nakoniec rozhodol tú odpoveď z banky preposlať aj do DPB, na ktorú e-mailovú adresu by ste mi to odporučili? Alebo je podľa vás zbytočné sa týmto ďalej zaoberať?
Pred pár dňami sa mi PCL ani na druhý pokus nepodarilo zaplatiť (k inej priehradke som ísť neskúšal). Kartou z inej banky sa to mojej príbuznej podarilo na prvýkrát. Doteraz som kartou v DPB neplatil. Tu je podstatná časť vyjadrenia k reklamácii:
"Na základe podrobnej analýzy sme zistili, že dňa xx/yy/2010 problém s autorizáciou Vašej platobnej karty nevznikol chybou systému mBank a Visa Europe, ale bol zapríčinený nastavením terminálu prevádzkovateľa DP BRATISLAVA."
Stretli ste sa už niekto s takýmto problémom v predajni DPB?
Ak by som sa nakoniec rozhodol tú odpoveď z banky preposlať aj do DPB, na ktorú e-mailovú adresu by ste mi to odporučili? Alebo je podľa vás zbytočné sa týmto ďalej zaoberať?
no.ev.di.