Reakcia na: Ike #138805:
Ad obchod:Áno, keď platíš kartou tak si SMS príde hneď. Hneď ako zúčtovacie centrum zaregistruje odrátanie platby z účtu ti posiela SMS. Doručenie SMS tak trvá pár sekúnd. Avšak keď platíš za SMS lístok, tak medzi tým, čo SMS odošleš a tým kým ti lístok príde musí najskôr A SMS preposlať tvoju objednávku mobilnému operátorovi, ten overí či je vôbec lístok možné predať a výsledok vráti do A SMS odkiaľ ti príde odpoveď (lístok alebo zamietnutie). A toto zrejme trvá nejaký čas, asi tie 2 minúty.
Čiže ak chceš porovnávať s platbou v obchode (výberom v bankomate), tak si porovnaj celý čas od podania karty pokladníčke až po začiatok tlače potvrdenky.
Re #138811 Mike: Neverím, že by všetko to čo som popísal bolo možné za 1 sekundu. Však ani výpis o doručení SMS mi tak rýchlo nepríde.
Re #138835 no.ev.di.: Na koľko rokov má Praha rozložených tých 600 vozidiel? Na 8? Myslíš, že SOR má výrobnú kapacitu 75 vozidiel ročne?
vlado13
k počtu zastávok – kde by ste pred SAV dostali zastávku a kde na Hodžovom nám. v smere do mesta?
k zaslepeniu Leškovej – odvaha nechýba, prístup a výjazd jedine cez 4 pruhovú Štefanovičovú,
k presunu funkcie zo Štefánikovej na Štefanovičovu – je to zaujímavá predstava, má niekoľko nejasností – IAD zo Staromestskej a Suchého mýta povinne cez Nám. 1. mája a Nám. slobody a tam vľavo na Štefanovičovu? Má Nám. slobody vyhovujúce parametre? Čo by sme museli urobiť, aby získalo potrebnú priepustnosť?
k náhradnému cestnému ťahu – podstatu nerieši, jedine, že by ste chceli, aby Štefánikova bolo iba jednosmernou do mesta , to je ten nežiaduci prístup – do mesta áno a z mesta nie,
k zaťaženiu križovatky pri SAV – nech ju severná tangenta odľahčí, aj tak to prejazd električiek cez dva oblúky nijako neuľahčí, potrebný čas na prejazd sa dá dosiahnuť tak či tak, otázne je čo by to spravilo s plynulosťou dopravy,
ku Kamennému nám. – ak sa zakázal prejazd, je pochopiteľné, že dôsledkom je zmenená situácia ohľadom tvorenia kolón, v zostávajúcich prejazdoch sa kolóny tvoria, len sú miernejšie,
k poslednému odseku – je to dosť zvláštna argumentácia, návrh nepredstavuje utlmovanie, ale iba predĺženie trasy pohybu automobilovej dopravy centrom mesta,