Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: m@rtin #138469:
nevies ako to bolo s financovanim tych ULFov? Neplatila to nahodou EU?
Reakcia na: S499.1023 #138472:
Nepoviem keby tam ľudia jazdili tak často, aby si museli sťažovať na to, že to je v druhom pásme. Keby som tam jazdil tak často, že by sa mi oplatilo kupovať električenku na obidve pásma, tak by som to možno ešte aj prijal. Aspoň by som mal po probléme s kupovaním CL pri ceste do druhého pásma.
Reakcia na: S499.1023 #138468:
už mi to docvaklo ale tak Papyr ma tak zamotal, ja som myslel, že on to smeroval aj na T3, takže platí to len pre 13T. Vidíš aspoň za aké veľké kulové stojí Slovenské školstvo! Hlavne taká STU - SvF. Prijali žiakov do iných programov nad plán, lebo IKDS a VSVH malo obsadiť spolu 250+250 žiakov a dokopy ich tam nebolo ani 180! Tak nabrali inde a povyhadzovali, takže VŠ berú aj úplných debilov. A tiež si buď istý, že žiaci nakoľko "pracujú" na zadaniach ako pracujú tak 75% tvoria opajcované práce. Na mechanike zemín mi nikto nevedel vysvetliť ako vykresľoval krivky zaťaženia na jednotlivé zeminy, tlak a výpočty, akurát mi povedali :"Nejak som skúšal, až mi to profka uznala." Hovorí samo za seba... čiže tešme sa, naši statici budú robiť pokusy štýlom ideme stavať, uvidíme, či to padne... padlo?! vypočítame zas... padlo?! dajme ešte pár pokusov... ?
Reakcia na: S499.1023 #138480:
S tým, samozrejme, súhlasím, a do istej miery rozumiem napr. Tesco Lamač, ktorého okolie v druhom pásme je husto obývaná oblasť. Avšak, v druhom pásme Avionu nebýva okrem bezdomovcov nik a tí k platiacim zákazníkom DPB zrovna nepatria. Jednoducho si neviem nijako zdôvodniť, prečo to v tomto prípade tak je a vidím, že ani diskutéri nie, pretože argumenty ako "prečo to tak nie je tam a tam" alebo "pásmo sa musí niekde meniť" nie je argument, ktorý by vysvetľoval príčinu súčasného stavu.
Reakcia na: keyboard #138473:
Pásmo s vždy musí NIEKDE meniť.
Reakcia na: 810zssk #138478:
Ja by som eventuálne navrhoval niečo v tom zmysle, že miesto, ako Avion, Tesco Lamač, ZŠT Vinohrady, atď. by mohli byť akési "body", kde by platila električenka len z prvého alebo len z druhého pásma. Takto by nebolo nikomu uškodené, ekonomické dopady neviem uviesť.
Reakcia na: keyboard #138476:
Napriklad pri Tescu Lamac by boli presunom do jednotky poskodeny cestujuci s elektricenkou pre druhe pasmo..
Reakcia na: S499.1023 #138471:

Co to zase meleš? Jako poplivat Oradeu?
ULF žere kolejnice pomalu stejně jako klasická tramvaj s neotočnými podvozky a nesenými a nosnými články. To se potvrdilo už před pár lety. Jen stojí podtstaně víc a ještě má větší nápravové tlaky. Dobře, Vídeň tomuhle řešení tehdy věřila a jen pokaračuje v nákupu toho, čeho jim tam jezdí 150. Že si ULF neobjednali kdekoliv jinde o něčem také svědčí. Rozhodně ne o tom, že je Siemens nechce prodávat, aby nekonkurovaly Combinům. Že si zrovna tyhle tramvaje objedná chudé rumunské město nesvědčí o tom, že by tam nutně potřebovali tuto koncepci, ale spíš o tom, že se někdo z radnice potřeboval zviditelnit pod heslem "koupili jsme tramvaje, kterými se vozí ve Vídni".

Nechápu, proč máš ve svém věku neustálou touhu a potřebu někoho moralizovat. Praha nakupuje 15T, protože ji prostě nikdo jiný podobnou tramvaj nevyrobí. Že se koupily 14T z politickýho důvodu, je mi taky jasný.
Reakcia na: Puki #138474:
To, že som sa o tom nezmienil, neznamená, že mi to neprekáža. Pochopiteľne, ak niekto pravidelne toto miesto navštevuje, spýta sa predovšetkým naň, a nie na Tesco na opačnom konci mesta.

Nemal som v úmysle vymenovať každé takéto miesto, aby v tom nebol chaos a chcel som sa spýtať na jeden konkrétny prípad.

Zmysluplnej odpovede som sa zatiaľ nedočkal.

Re #138475 JamaVOku: Áno, to sú ďalšie miesta, ktoré by ma zaujímali. Poznáš odpoveď, resp. pozná tu niekto odpoveď na aspoň jedno zo spomenutých miest?
Reakcia na: keyboard #138473:
A prečo je TESCO Lamač v druhom pásme a Mokrohájska v prvom?! A to nemohlo byť aj TESCO v prvom? Prečo rozhoduje jedna odbočka o pásme tak nakupujúci od patrónky nemôžu ísť s5 na 1. pásmovú električenku? A prečo keď vyjdem zo 4. nástupišťa ŽST Vinohrady na električku pri vozovni som už v druhom pásme? A prečo to ešte nenechali v prvom, ako ŽST vinohrady? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: keyboard #138473:
Tá križovatka určite nerozhoduje o pásme ?*
S499 ti iba chcel jasne naznačiť, že keď sa má posunúť nákupné centrum Avion do prvej zóny, tak aby to bolo spravodlivé aj pre obyvateľov iných MČ bývajúcich v druhej zóne, nech sa posunú aj oni do prvej zóny. Alebo nech sa potom zruší I. a II. pásmo v rámci mesta.
A prečo ti vadí Avion a nevadí ti napr. Tesco Lamač, Shopping park Soravia, Vozovňa Krasňany atď? Tam je tá situácia úplne rovnaká.
Reakcia na: S499.1023 #138472:
Prepáč, ale toto neberiem ako argument. Ak nie je to a to, nevadí, že nie je ani to a to.

Veľmi by ma zaujímalo, prečo jedna križovatka a cca 70 metrov rozhoduje o pásme.
Reakcia na: keyboard #138470:
Ak v Bratislave nevadí, že je v druhom pásme Dúbravka, Dolné Hony, Lamač, Devínska Nová Ves, tak vobec nemože vadiť, že je v druhom pásme nejaké nákupné centrum.
Reakcia na: m@rtin #138469:
A stejně seš úplně mimo. Tvou argumentací: Jak to, že Praha, v jejíchž ulicích jezdí několik desítek let staré vozy, si objedná jedny z nejdražších tramvají v Evropě, a to ne deset ale třistadeset? Proč se musíš snažit poplivat všechno, co není Praha?
Reakcia na: Valec #138466:
Teraz tam však už dobrých pár rokov Avion je, neuvažovalo sa nad tým, že sa začlení do druhého pásma? Zdá sa mi nie príliš fér voči cestujúcej verejnosti, ak jedna svetelná križovatka rozdeľuje prvé a druhé pásmo v mieste, kam smeruje najviac cestujúcich liniek 61,63 a 96. Zastávka Galvaniho je tesne pred/za križovatkou, ako je Avion a je to prvé pásmo. Autobus prejde križovatku a zrazu je v druhom pásme a to tu má jedna linka dokonca svoju konečnú (63). Dôvod?

Nech rozmýšľam akokoľvek, nenachádzam akýkoľvek argument pre takéto riešenie. Odvolávanie sa na minulý stav je podľa môjho názoru alibizmus, pretože tento stav už nepretrváva.
Reakcia na: Ivan3 #138450:

Víš čemu se vůbec říká Potěmkinova vesnice?
wikipedia:
"Jako Potěmkinovy vesnice (stavění Potěmkinových vesnic) bývá označována snaha vylepšit něco více, než tomu tak ve skutečnosti je - falešně přikrášlit skutečnost a zastírat pravdivý stav věcí."

Co tím chtěl básník říci? Že Oradea, kde v mnoha městských částech stále není kanalizace, kde chodníky nemají stále na mnoha místech zpevněný povrch a kde na linkách jezdí několik desítek let staré vozy nakoupí jedny z nejdražších tramvají v Evropě. Tomu se říká Potěmkinova vesnice.
Reakcia na: no.ev.di. #138445:
Ani čítať nevieš, slepý si, technické znalosti nulové... Ako si ty zmaturoval a dostal sa na VŠ?
Reakcia na: klasIK #138465:
nechápem prečo nie je aj Slávik v OK. Záhradníkovi by zdatne sekundoval. Teda na mne oni dvaja zanechávajú veľmi podobný dojem. Neviem ako ste na tom vy, ostatní... ?
Reakcia na: no.ev.di. #138435:
Tak si ten príspevok prečítaj ešte raz!

Re #138436 keyboard: Lebo keď sa určovala hranica, tak sa o žiadnom Avione ešte ani nechyrovalo. Vlastne chyrovalo, avšak pod Avionom bol známy iný objekt a nie krabicové nákupné centrum.

Re #138444 91roman27: Keď nakupoval Slovak Lines autobusy, tak klímu ešte do prímestských vozov nekupoval nikto. A klimatizovaný prímestský voz v Trnave alebo Dunajskej Strede som ešte pravdu povediac nevidel. To len tak na okraj.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.