Reakcia na: Valec #138466:
Teraz tam však už dobrých pár rokov Avion je, neuvažovalo sa nad tým, že sa začlení do druhého pásma? Zdá sa mi nie príliš fér voči cestujúcej verejnosti, ak jedna svetelná križovatka rozdeľuje prvé a druhé pásmo v mieste, kam smeruje najviac cestujúcich liniek 61,63 a 96. Zastávka Galvaniho je tesne pred/za križovatkou, ako je Avion a je to prvé pásmo. Autobus prejde križovatku a zrazu je v druhom pásme a to tu má jedna linka dokonca svoju konečnú (63). Dôvod?Nech rozmýšľam akokoľvek, nenachádzam akýkoľvek argument pre takéto riešenie. Odvolávanie sa na minulý stav je podľa môjho názoru alibizmus, pretože tento stav už nepretrváva.
no.ev.di.
Električky : KT8D5 ti na rozchod 1000m vyrábať nebude a ani sa už nevyrýbajú, len sa modernizujú vložením stredného NP článku. DPB mohol akurát tak pristúpiť k tomu aby pri modernizácii električiek K2 dal požiadavku na vloženie stredného NP článku = prerobenie na typ K3R-N. Vario LF2 (aspoň myslím, že sa to tak volá) je vraj moc drahá varianta na to, čo vozidlo poskytuje. Ja osobne k Variu neviem povedať nič, takže tak. Akurát, že ak nové električky tak radšej Škoda 15T.