Reakcia na: Andy #13695:
Pevné svorky: No, jednu výhybku zvládnu aj bez pevnej svorky:-). Ale pozri sa na výjazd z Mierovej (Hraničnej) na Gagarinovu a tam uvidíš ako sa to robiť nemá:-(.
Rýchlosť: Nuž neviem, možno má na tej Gagarinke elektricky stavaný kríž.
Re #13697 Andy: Aretačná je taká, čo má jednu základnú (aretovanú) polohu a nemá "semafor". T.j. vždy sa napríklad doľava prehadzuje a doprava nie. Napríklad pred ASMN sú aretačné. Stavacia je taká, ktorá zostane v tej polohe, do akej bola postavená a vodič si ju stavia do opačnej, ak potrebuje.
Povedal som to dostatočne zretedelno:-)?
I.
martiner
1) OK moze byt. Len dodam, ze v dpb sa to zlepsuje. Ked je nieco par rokov systematicky rozkladane, neda sa to opravit za jeden den. Miesto toho, aby si videl tie drobne pozitiva stale opakujes to iste. Nemyslis ze ak to cita niekto z dpb, ze je tym paradne znechuteny?
2) niekde som tu cital nieco o ceskom priemysle... Skelet Mercedesu z "ceskeho Holysova" asi nebude cesky priemysel, ze?
3) zober si ako dlho Agory v Prahe prevadzkujete. Myslim ze niekolko rokov. Ak sa kupia do BA Mercedesy, tak o 5-10 rokov budeme mat v BA stale slusne moderene vozy a vy budete mat stare agory (je samozrejme ze zas kupite nieco nove atd..).
7) hej.. a z tych casich 32mld je vyse 6mld na opravu metra (ak chceme rupat)... ohladne rozpoctu BA je to podobne ako v bode 1. 10 rokov systematickeho rozkladania a srania na BA (Vladovlady...) neopravis za den... Nie su dolezite len absolutne, ale aj relativne narasty.. padlo tu cislo 53%. To je o polovicu (pre horsich poctarov by to v Prahe robilo cca 50mld).