Nie je to tak, že sa platí jeden paušál za elektrinu, takže sa oplatí hnať eliny aj v sedle?
Ušetriť by sa dalo skôr na 31 v sedle. Električky idú zo všetkých smerov a prázdne smer Lafranconi, tam prestup na nejakú kyvadlovú X31, ktorá by samozrejme jazdila v kratších intervaloch než 10 minút.
Ale to vízia v čase po ukončení rekonštrukcie tunela, pretože 31/39 slúžia aj ako náhrada za električky.
Ušetriť by sa dalo skôr na 31 v sedle. Električky idú zo všetkých smerov a prázdne smer Lafranconi, tam prestup na nejakú kyvadlovú X31, ktorá by samozrejme jazdila v kratších intervaloch než 10 minút.
Ale to vízia v čase po ukončení rekonštrukcie tunela, pretože 31/39 slúžia aj ako náhrada za električky.
ivanbuto
Iste, že pohyb taxíkom, ako doplnok k verejnej doprave, je lepší oproti pohybu vlastným autom práve kvôli napr. menšiemu statickému dopravnému zaťaženiu - ako hovorí S499.
Ale určite by nebolo dobré povoliť taxíky všeobecne vo všetkých BUS pruhoch - závisí to aj od toho, aká je nadväznosť na svetelné križovatky, atď.