Reakcia na: derik #136884:
Dnes je to samozrejme o tom ze ci uprednostnis rychlost, alebo pohodlie. A vyhodne je to skor pre obyvatelov "dedinskej" casti. Ak by sa vybudovala zastavka zacne to byt zaujimavejsie. Samozrejme, musia prist aj nadvaznosti vlakov (co nebude taky problem ked budu fajn intervaly)."Ináč otázka: bude sa dať na električenku BID zóna 100+101 cestovať aj rakúskymi REX vlakmi (predpokladám, že asi nie, lebo OBB tam tiež ako dopravca nie je spomenutý) ?" - Dopravca na vlakoch REX v useku Marchegg Gr. - Bratislava hlavna stanica nie je OBB, ale ZSSK (hoci tam su vozne OBB). Dnesny kupon BID tam vyuzit mozes, takze predpokladam ze aj po zavedeni novej "BIDky" to tarifne zaintegruju (hoci v PDO ta linka tusim nie je).
kecho
a druhá vec - oni sa v súvislosti s MB CapaCity pýtajú, či nie je výhodnejšie kúpiť menšie busy a viac kusov (19,5 vs 18m) a on odpovedá v štýle "obstarali sme 45 autobusov SOR BN, 4 Ivecá a dlhodobý nájom 20 Tedomov + zmena L50 na kraťasy a int 7. - prepravca musí nasadiť raz taký počet vodičov a v súčte mu vyjde 10 kratších busov drahšie..." ? a zloženie votzového parku "vidím vybavenie vozového parku DP v zložení mikrobusy, 9,5 a 10,5metrové busy, 12m, 18 a 19,5metrové. Tie najdlhšie sú dobré, lebo na istých linkách v špičke by dnes museli prísť aj 2-3 krátke za sebou, aby odviezli toľko, koľko naraz odvezie jeden M Capacity"... no comment porovnávať hrušky s jablkami, toť šikovnosť šéfa DPBZ...
+ na titulnej strane je spomínané, že 5.10 príde leasnutých 10 ks 18m NP Mercedesov, cecna 0,35-0,43 € za vzkm