Reakcia na: no.ev.di. #134695:
Tá trať sa plánovala zhruba pred sto rokmi, bola úplne iná situácia, urbanizácia nebola tak ďaleko, ako dnes.1. V tom čase v Slávičom údolí ani na Starých gruntoch nebolo nič.
2. Zastavovala by zrejme niekde na rohu
Patrónka nebola obrovskou betónovo-asfaltovou križovatkou4. Valec napísal, že výstavba trolejbusovej trate bola lacnejšia ako električkovej. Nič viac. ?
Veď je oficiálny, máš pravdu. Ale to neznamená že niekto nebude používať názov Brnenská.
Preßburg.Germane
Ako som písal je to otázka legislatívy a vôlu zmeniť normy aby to bolo umožnené. No ja musím pozreť schválne či majú také nezmysle aj v Rakúsku alebo v Čechách ohľadom šírky ulice po ktorej može ísť električková trať.
Fyzicky nevidím žiaden problém aby aj po ul. 29.augusta nemohol chodiť trolejbus súčasne z električkou. To len niekto "múdry" vymyslel, že sa to tu nedá.
Takéto kraviny vymýšlať to hej, ale že by sa niekto zaoberal tým ako čo najviac potlačiť individuálnu dopravu v centre mesta a dotiahnuť čo najviac ľudí do MHD, to nie.
Spomeniem zase príklad z Brna -ak si si tam všimol, vlastne si musel aj tade popod prechádzať šalinou č.8. - Podjazd pri Hl. nádraží. Kedysi cez tú istú časť podjazdu chodili aj električky aj trolejbusy a dokonca tam aj jeden trolejový drát používali spoločne obe trakcie. Mám aj fotografiu.
(Teraz je sú už trakcie oddelene -pre Šaliny sú vyhradené 2 stredné oblúky a pre autobus + trolej + IAD 2 krajné.)