zdravím, chcel by som sa opýtať, či v sobotu ten lístok z "noci múzeí a galérii" platí aj na nočné spoje, teda minimálne tie okolo polnoci keď tá akcia končí.
DBP sa radšej bude do smrti patlať s 12min intervalom elektrièiek akoby sami vymysleli daèo zmysluplné. V takomto štádiu tvrdohlavosti im už ani audit nepomôže... Ak by si nebol proti poslal by som ti návrh na linkovanie počas výluky s intervalmi 6-8 a 12min na linkách, teda rovnaký interval počas dňa ale jednotlivé linky by mali iné intervaly.
Prídi na Matejkovu a budes mat pekne nizkopodlaznu zastavku ked vystupujes No chybné úseky môžeš nahlásiť. Napr. ako ja som navrhoval opravu zástavok a dve už opravili, tretiu, že ak budú penaize a Matejková je ževraj zaradená na opravu. "Opravu povrchu a výmenu porušených obrubníkov odstránime v zmysle harmonogramu." len teraz či myslia opravou povrchu ten chodník alebo aj povrch cesty teda zástavky lebo obe sú v "dobrom" stave. ? Resp. koho zaujíma: http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=11020283
Inak navrhujem zakazat pouzivanie starych novin ako: 1.foliu na skla vozidiel a 2. ako tesnenie medzi plechmi v interieri. Je to nieco nechutne. Za posledny tyzden som videl viac takych skvostov. To nemoze DPB nakupit jednofarebne folie a dat ich vodicom aby si to nalepili na sklo ked im svieti slnko? Estetika im asi nic nehovori..
Mna by skor zaujimalo, na zaklade akeho kluca opravuju cesty. Lebo vacsinou opravia prave tie cesty, ktore opravovat vobec netreba. A nechapem, preco, ked sa spravi kretenprint, nie je osadeny kasselsky obrubnik, ale zostavaju obrubniky stare.. Takisto vyska chodnika by sa mala nadvihnut aby bola zarovno s nastupnou hranou vozidla.. ?
No mapka je z aprila a mozno tam este vsetko vtedy nezaznacili a aktualizacia pochybujem ze bude. Taktiež neviem načo chcú opravovať (asi čiastočne) Karloveskú radiálu od konečnej električiek po Molecovu. Veď tá cesta je v absolútne dobrom stave radšej sa mali zamerať obojsmernej OMW-Molecova.
Navrhujem cesty a zastávky na Dlhých dieloch neopravovať najbližších 150 rokov, spravia sa všade koľaje, čiže električková trať sa tým pádom postaví sama a zadarmo a vedenie (teraz myslím to elektrické, nie vedenie DPB) tam už je...
Re #129231 luky133: Nejaká čudná mapka - nikde nespomínajú Astronomickú, Súmračnú a Tomášikovu, ktoré sa teraz urobili/robia.
Ale mňa štve, to že opravu zástavok, ktoré nie sú na tom až tak zle prektizujú pred opravami zástavok, ktoré su na tom neporovnateľne horšie. Kto navrhuje taký plán opráv? Viď zástavka, ktorá sa zachvílu rozpadne, ale nejaká čo má kolaje jak neviem čo sa neopravuje max. obrúsia a zástavky, ktoré boli pred 45 rokmi opravované sa znova opravujú... Čo bolo napr. zle na "dlaždičkových" zástavkach, že tam dávajú creteprint...? Ináč neviete kedy tento rok plánuje Braňo obrusovať zástavky na DD? Lebo už mu tam začínajú kolaje a pre NP vozidlá to nebude dobré...
Argumenty o prestupnom systéme platia pre celú BA, ale podľa mňa je nelogické, aby večer išli z/do K. Vsi zo/na Špitálsku dve linky a na Obchodnú nič. Môže cestovať linkami 1 a 4, to je pravda, ale mimo výluky mohol 1, 4 a 9, tak prečo zbytočne uberať?
"potom by si mal prepojenie Obchodnej a západnej časti Bratislavy len od 6. rána (cez víkend ešte neskôr) do 20. večer"
Argumenty o prestupnom systéme platia len pre Petržalku, pre západnú časť Bratislavy ani pri výluke?
"Nehovoriac o tom, že 9-na by mala cez Obchodnú zbytočne dlhú trasu, takže by ňou napr. z Trnavského mýta do K. Vsi nikto necestoval"
Môže cestovať linkami 1 a 4.
Tieto argumenty neberiem. Ako argument za súčasné riešenie a proti MiroBA-ovmu by som skôr použil to, že na MiroBA-ovo by sa asi nenašlo dosť vozidiel, pretože ráno je na linke 9 polovičný interval (asi trištvrte hodiny), takže je výhodnejšie, keď zachádzkou chodí neposilnená linka 5. Ale nemám to prerátané, nemám na analýzy dosť času.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.