Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Presne tak, m@rtin je pohodak, akurat s tou Prahou to trosku prehana 😉 😉
Reakcia na: J #13403:
Neboj, m@rtin sa este vrati. Je to prazsky lokalpatriot, je na svoje mesto hrdy, v podstate ved aj ma na co. Poznam ho osobne a je to v reale velmi mily clovek 🙂
potom čo mu pražák povedal stav MHD v Prahe, tak stiahol chvost a odišiel sám. On povedal že už sem nebude chodiť, nikto ho nikam neposielal.
J: zaujimavejsia je juzna zeleznicna magistrala.. Ta zide kompetentnym na um, len ked vichrica pri Ruzomberku povala stromy a tie potrhaju troleje. Za dva dni po oprave sa na to zas akosi zabudne...
Ja osobne neviem pochopit, ze take velke mesto ako je Nitra nema normalnu zeleznicu. Podobny ale mensi priklad Rimavska Sobota.
Ludia, to ste zase m@rtina nemuseli poslat do ....! Sak len hovoril svoj nazor! Je sice prevda, ze kecal o prahe ako o pupku sveta, ale zase ste ho nemuseli az tak urazit ze zduchol! Na druhej stranke to ale ajtak prehanal...
Reakcia na: Neopl@n #13399:
Inac ludia, to je ten vnutorny BUSE transparent taky drahy, alebo su v Dielnach taky lenivy.

Podla mna by sa do klbovych vozov mali davat aj do zadnej casti (tak ako v trolejbusoch)!
A este, by mal byt jeden, aj opacne! ale na to asi nejsu bubaky, ze!
ﻁﺾﺻﻂﺽﺹ :-)))
Reakcia na: COLOR #13396:
Ved aj mne! Jak pises hrubym?


J: Uz som ti poslal odpoved...
Je podľa mňa samozrejme trate obnoviť, ale musí sa nájsť spôsob ako ich stratu znížiť. Môže nejaká zostať ale nie 500mil. No potom som sa dozvedel , že aj Petržalka spustila v plnom rozsahu dopravu do Viedne takže vzdávam hold aj Bratislavčanom 🙂

KLF: to hospodárstvo platí 6mld. na železnice. Ak padne na kolená hospodárstvo, padnú aj železnice. Tu ide aj o objem prepraveného tovaru, z ktorého žijú. A tie K2S veď v 98-2 99-3, 00-4, 01-2, 02-2 Takto je to. už sa robia iba dve ročne 😞

martiner: aj mňa tá info prekvapila. Asi by sa najprv a čo najrýchlesie mali spojiť KE so BA. Za 5 rokov 40mld alebo 10 rokov 80mld. hovorí jasne pre južnú vetvu. No a KE sú napojené s Prešovom. Potom by bola priorita spojiť Tatry, Liptov, Oravu a Kysuce s BA cez severnú vetvu. Mali by predať SPP celé a zisk použiť na urýchlené budovanie obidvoch vetiev. Keby sa to celé skončilo v 2013 bolo by super. Je nevyhnutné, aby sa východ napojil kvalitnými komunikáciami, pretože neverím, že ľuďom na východe sa nechce robiť oni len nemajú príležitosť v dobrej fabrike.
Reakcia na: KLF #13386:
pekne pekne. komunisti nikomu nedovolovali sa uprimne umelecky prejavovat. na komunizme nebol nic dobre, o tom co sa ma alebo ludom pacit rozhodovali kompetenti ako si ty.
Reakcia na: Neopl@n #13393:
A si si isty, ze ich podporujes aj v otazke prezamestnanosti? Ja teda nie, ide mi len a len o tie trate a trochu o tie spoje.
Reakcia na: COLOR #13394:
Vedeli ste, ze... povodne mal tento prispevok byt v dispecerovi? Zaujimave, asi napisem report d3k0v1... 🙂
Hmmmm......... tot velmo zaujimave, ak klinem na Pridat dalsi prispevok v tom mini okienku a nenecham spustit debugger, tak to funguje 🙂 Sraanda...
Hm! Hm ! Hm zaujimava diskusia! Ja som za strajkujucich! Tie trate musia zostat 🙂
#13379 a #13380 Ja viem, priznavam ze aj novinari robia chyby.A ja ako clovek zamestnany v jednom nemenovanom denniku 🙂 to vidim kazdy den. Ale ak ste si vsimli kto v poslednom case robi hovorcov tak musite pochopit ze zle informacie podaju casto uz hovorcovia pretoze ani ti sa tomu vobec nerozumeju aj keby aspon oni by tomu rozumiet mali. Viz. taky hovorca min.zdravotnictva 🙂 Nech mi netvrdi ze sa vyzna v lekarstve. Ale ok, the end lebo toto s mhd nesuvisi.
Reakcia na: Riko #13390:
Môj favorit je DODO JANOŠKO :->
Reakcia na: tr3mp #13388:

nuž Večerník je jedna z najväčších perlorodiek 🙂
d3k0, tr3mp: Nuz, ak to bolo tak ako pisete, tak v tom pripade uznavam, ze mate pravdu ! Nepoznal som z toho prispevku okolnosti.
Reakcia na: KLF #13384:
Pravda, 27.1.2003. Kazdopadne, aj ked pisem clanok o trolejbusoch vseobecne, mal by som ich dokazat odlisit od autobusov, to nie je nejaka specializovana technicka vedomost 😉 A ak to bol preklep (alebo skor v nesustredenosti napisane podobne slovo), poriadny redaktor (a vlastne hocikto, kto verejne publikuje), by si mal svoje vystupy citat a opravovat.
Priznavam sa, ze tato tema nie je podstatna z hladiska diskusie, ale uroven novinarskej prace sa podla mojho odhadu mierne znizuje ... ked citam Vecernik, tak v napati ocakavam, aku "perlu" v nom zase najdem ... 😉
Nuz... ak si niekto nevsimne palice na streche "autobusu", tak uz fakt neviem...
Jano: tento problem strasne stve aj mna ! Ale neviem ako sa da riesit. Pocarbane su aj klbove vlaky, nielen supravy. Ja za carbanie fyzicky tvrdo ublizujem, myslim si, ze je to spravne (myslite si o mne co chcete, ale NEMOZEM SA DIVAT AKO CARBU NA MHD, BUDOVY...) ! Za komunistov toto nebolo. Riko, sorry, ze ich tu obhajujem, ale bolo vela dobreho vtedy, napriklad toto. Spraye sa predavali aj vtedy, boli lacne (16 - 26.- Kcs). Ale nikoho to nenapadlo. Maximalne co sme my carbali bolo kriedou po asfalte a to zmizlo za 24 hodin. Su dve moznosti - bud bol lepsi system, alebo je terajsia mladez podstatne ***nutejsia. (ano vulgarizmus d3k0 a dalsi... mozte nan reagovat....)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.