Reakcia na: VLK #133201:
9/2009 - Vyhláška Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov
§9 Riadenie cestnej premávky svetelnými
signálmi a pokynmi
(k § 62 ods. 3 zákona)
ods. 3 (čo je zelená, žltá, zelená, šípkový/kruhový semfor a pod)
ods. 4
"Na skončenie platnosti signálu so zeleným svetlom
„Voľno“ podľa písmen c), e) a g)možno vodiča vozidla
upozorniť pravidelným striedavým zhasínaním
a rozsvecovaním tohto signálu."
Radi (RWK22)
kneeling je u týchto vozoch nainštalovaný správne
Keď napríklad príde voz na zastávku Nám. Hraničiarov tak je naklonený na opačnú stranu preto lebo je tam moc kvalitná vozovka naklonená naopak, čo sa tyká nakláňaním na opačnú stranu neni to až tak pravda keď niečo zasiči vodič zatiahol elektrickú brzdu a v tej chvíli sa začne voz vyrovnávať to je stabilizuje sa voz a vyrovná sa do normálnej polohy ako je cesta. Alebo vodič aj môže stlačiť vyrovnanie nápravy a tým pádom sa začne do normálnej polohy vyrovnávať 2 a 3 napráva voza a to tiež môže zdvihnúť pravú stranu vodidla všetko záleží od vozovky. A čo sa týka používania knelingu na solarisoch to len velmi malo väčšinou vidíte len vyrovnávanie vozidla. ?