Papyr: No je pravda, ze u nas (aj CR) je dost rozdiel cestovat vlakom typu IC/EC, a obyc. R, ci Ex (Os radsej nespominam - to vzdy uvazujem, ci radsej neist pesi, ako sa valat v hnoji), EC/IC su ovela komfornejsie, a ked ides napr. na KB, ci inu zlavu, aj cenovo porovnatelne s busom. A priznam sa, ze medzi 1. a 2. triedou na EC/IC je rozdiel zvacsa len v pocte ludi okolo teba, v komforte skoro ziaden. Inak si myslim, ze vlak je a mal by byt vzdy pohodlnejsi, ako bus. A dnes sa busom neoplati cestovat uz nikam - ide vzdy dlhsie, ako vlak. A zvacsa je aj pohodlnejsi (ak si odmyslim hnoj v Os). Ale ked sa budu rusit vlaky, tak sa pohodlnejsimi nestanu a tak isto, ani busy.
. Sa priznam, ze mi vlak odchadzal z holesovic a mal som tak hodinku do odjazdu, tak som sa potesil, ze 200-ka chodi priamo odtial. Tak som sa zviezol. Jasne, asi sa zhodneme, ze co som videl, tak asi najvyhodnejsie busy, potazmo mne by sa pacilo - aj tbusy, by boli pre BA prave solarisy. Ale hmm - sa obavam, ze zalubenost DPB v plynakoch povedie slusne povedane do paze. Zase sa kupi nejaky humus - typu agora na plyn. To by fakt nemuselo byt. Troliky, asi zase budu z ostrova sociku
. Nerozumiem tomu, na jednej strane ma DPB zaujem o este nevyskusane riesenia - 4dverovy SOR, vecne nefungujuca dubnicka vyzbroj na eliny, ci podobne experimenty, a na druhej - ked by mohla vyuzit rozumne tuto svoju zalubenost napr. Trollina, ci i4xxT, alebo solaris tak to nie. Vzdy je to opacne tusim
, nejak moc klikam. Ako hovori moja znama ze Zaaahoraa: Eeeeenem sem klikva.
Kockac
m@rtin #13171: Ak vodic nie je v stave dodrziavat maximalnu rychlost, tak mozno nie je v stave viest (kontrolovat) supravu. To je moj nazor, mozes mi oponovat, ale ja osobne dokial vnimam svet, viem dodrzat rychlost (v aute).
Andrej #13179: BA-PD vlakom za 2 hodiny? Siel som tam niekolkokrat a vzdy to bolo busom rychlejsie a nikdy to nebolo tak malo ako 2 hodiny.