Reakcia na: intony #131865:
Hej aj to by šlo napr. že 31 alebo 39 potiahnuť z CSU cez St. Grunty na Riviéru...Totižto územný plýán, podľa ktoré sa dosiaha výstavba na DD a ochvíľu bude aj na St. Gruntoch plánovaná na rok 2030 počítal s estakádou z Molecky proti zaústenou niekde do St. Gruntov/Svrčej...Zastávka busu by bola pekne na estakáde z ktorej by boli schody/výťahy priamo dolu na električkové zastávky...
Lebo íná vec je že pokiaľ sa realizuje celý objem výstavby na St. Gruntoch a budú tam druhé Dlhé Diely, tak objem dopravy odtiaľ úrovňovou križovatkou Karloveská - Molecova jednoducho neprejde a tam nastane kolaps ☺
vlado13
možno by to šlo aj tak, že z DD i DU s prestupom v KV do centra by sa išlo cez Slávičie a v opačnom smere by sa išlo po Staromestskej, nábreží Dunaja a Botanickej s odbočkou do Mlynskej doliny, aby sa domov mohli dostať aj ľudia zo Slávičieho a Tichej, to by totiž trvalo len cca 15 min., dúfam, že ma "nezabijú" odporcovia súbehov dopravných subsystémov vrátane elektrických trakcií,
k argumetu o využití na prestupy z DU a La i samotnému spojeniu DD na Hodžovo nám si dovolím poznamenať, že po rekonštrukcii tunela bude oveľa efektívnejšia možnosť - električkou na Obchodnú, viem nerieši obsluhu Slávičieho údolia a Tichej, ale podobných častí mesta je viac, preto by pre nich mali zriadiť obdobu DD-lokálky L35, ktorú by neskôr bolo možné nasmerovať na Staré grunty a späť