Reply on: vlado13 #131862:
Tu sa nedostala pre preháňanie medzi top výroky... Máte pravdu v tom, že keby všetci z DD (tak ako dnes) pokračovali linkou č. 32 alebo nejakou inou do mesta po Starých Gruntoch cez tie nové sídliská, skutočne ďalší ľudia môžu pristúpiť iba na strechu... avšak pointa 32 33 atď by mala byť aby robili zvoz z DD po Molecku a tam prípoj - prestup na električky.. Čiže väčšina spoja sa vyprázdni a ďaej na staré grunty ostane vo vozidle toľko cestujcúcih že ďalší pristupujúci sa tam pohodlne zmestia... Cestná dorpava na Starých Gruntoch ale rovnako aj na D.dieloch má mať iba doplnkovú, resp. napájačovú funkciu k nosnej koľajovej...
Samozrejme za predpokladu preferencie električiek...
A na podporu toho svedčí aj to čo tu píšete, a to že jazdná doba 32 ak by chodila cez St. Grunty oproti dnešku sa natiahne dajme tomu o 3 min( optimistický odhad) a teda ňou budú cestovať iba tí čo nevyhnutne musia-.--
vlado13
možno by to šlo aj tak, že z DD i DU s prestupom v KV do centra by sa išlo cez Slávičie a v opačnom smere by sa išlo po Staromestskej, nábreží Dunaja a Botanickej s odbočkou do Mlynskej doliny, aby sa domov mohli dostať aj ľudia zo Slávičieho a Tichej, to by totiž trvalo len cca 15 min., dúfam, že ma "nezabijú" odporcovia súbehov dopravných subsystémov vrátane elektrických trakcií,
k argumetu o využití na prestupy z DU a La i samotnému spojeniu DD na Hodžovo nám si dovolím poznamenať, že po rekonštrukcii tunela bude oveľa efektívnejšia možnosť - električkou na Obchodnú, viem nerieši obsluhu Slávičieho údolia a Tichej, ale podobných častí mesta je viac, preto by pre nich mali zriadiť obdobu DD-lokálky L35, ktorú by neskôr bolo možné nasmerovať na Staré grunty a späť