Reakcia na: vlado13 #131843:
Mňa zaujalo, že v nákrese je zatrolejovaná trať v trase 32-ky i cez Staré grunty. Ja si myslím, že 32-ka by mala ostať v dnešnej trase (aj keď, ak by išla cez Staré grunty bez zacházky na Baníkovu, jazdná doba by vychdázala približne rovnako ako dnes so zachádzkou) a cez Staré grunty by bola ďalšia linka, ktorá by končila na Riviére ako 33 a na druhom konci, od Hroboňky, by šla napr. ako 41. Tak by bol priateľný prestup na električky z Dlhých dielov aj z Gruntov. Po zatrolejovaní Patónky by bolo na zváženie potiahnuť 207 k Vojenskej nemocnici, pretože tým smerom sa nedá riadne prestúpiť.Re #131849 5:12: Zatrolejovať Grunty s Tichou a súčasnú tarsu 32 by bol ideálny stav, ale nie som si istý, či sa Tichá/Slávičie údolie vôbec bude robiť (rekonštrukciu cesty myslím).
Majo
Re #131843 vlado13: Prečo by to malo trvať cez Staré grunty o 5 minút dlhšie? Pochybujem, že až o toľko...
Re #131833 MatejBA: Už sa láskavo zobuď, resp. si zlož ružové okuliare. Kým bude tá trať dokončená, bude mať už dávno DPB nové vedenie a ak bude mať rozum, budú na DD prevažne 15Tr(M). Dvojmotorové 15Tr(M) sú aj tak lepšie do tých kopcov než jednomotorové 25Tr.