Reakcia na: MiroBA #131695:
A načo by bolo dobré preháňať tam trolejbus, ktorý pri jazde na agregát vypustí do ovzdušia viac škodlivín ako autobus a navyše nedokáže vyvinúť ani takú rýchlosť? Skôr by sa mohla Železná studnička zatrolejovať, nemalo by to síce ekonomické opodstatnenie, ale aspoň by tam premávali 100% ekologické vozidlá a bola by to svojím spôsobom atrakcia, cez víkendy by tam mohli navyše byť pravidelne nasadzované aj historičáky...
ivanbuto
Takisto je zlé to, čo hovoríš, že verejná doprava tu nebude prioritná funkcia, ale skôr sekundárna. Nákupné možnosti možnosti, príp. aj hotel, môžu mať doplnkovú funkciu. Aj v tomto kontexte nie sú potrebné parkovacie miesta pre obchody, nakoľko tie majú slúžiť cestujúcim, nie niekomu, kto príde autom nakupovať na Hlavnú stanicu.
Aj priestor Predstaničného nám. by si zaslúžil niečo viac ako kompletné zastavanie.
Výsledok projektu, ak by mal byť realizovaný tak, ako je, bude nárast IAD v danej lokalite, a takisto potlačenie funkcie verejnej dopravy.
Pričom pre MHD bol problém vôbec "vybojovať" dostatočné priestory pre obratiská.... ani vlastne neviem, ako to nakoniec dopadlo.