V súvislosti s článkom
http://bratislava.sme.sk/c/4896788/bratislava-pred-100-rokmi.html
Možno by bolo dobré pouvažovať o čiastočnom znovuzavedením trolejbusov na Železnú studienku
a to nasledovne: O víkendoch by tam mohla byť predĺžená linka 212 -niektoré spoje, pričom na nich by bol nasadzovaný jeden 25tr -úsek Červený most - Železná studienka by využil pomocný agregát. Závisí od to aj od toho či by nechýbal zase na Dlhodielskej trati. Ak by sa to osvedčilo výhľadovo by sa mohlo vybudovať i trolejové vedenie, len pravda teraz sú iné priority ohladom trolejových tratí - napr. Staré grunty.
http://bratislava.sme.sk/c/4896788/bratislava-pred-100-rokmi.html
Možno by bolo dobré pouvažovať o čiastočnom znovuzavedením trolejbusov na Železnú studienku
a to nasledovne: O víkendoch by tam mohla byť predĺžená linka 212 -niektoré spoje, pričom na nich by bol nasadzovaný jeden 25tr -úsek Červený most - Železná studienka by využil pomocný agregát. Závisí od to aj od toho či by nechýbal zase na Dlhodielskej trati. Ak by sa to osvedčilo výhľadovo by sa mohlo vybudovať i trolejové vedenie, len pravda teraz sú iné priority ohladom trolejových tratí - napr. Staré grunty.
ivanbuto
Takisto je zlé to, čo hovoríš, že verejná doprava tu nebude prioritná funkcia, ale skôr sekundárna. Nákupné možnosti možnosti, príp. aj hotel, môžu mať doplnkovú funkciu. Aj v tomto kontexte nie sú potrebné parkovacie miesta pre obchody, nakoľko tie majú slúžiť cestujúcim, nie niekomu, kto príde autom nakupovať na Hlavnú stanicu.
Aj priestor Predstaničného nám. by si zaslúžil niečo viac ako kompletné zastavanie.
Výsledok projektu, ak by mal byť realizovaný tak, ako je, bude nárast IAD v danej lokalite, a takisto potlačenie funkcie verejnej dopravy.
Pričom pre MHD bol problém vôbec "vybojovať" dostatočné priestory pre obratiská.... ani vlastne neviem, ako to nakoniec dopadlo.