V súvislosti s článkom
http://bratislava.sme.sk/c/4896788/bratislava-pred-100-rokmi.html
Možno by bolo dobré pouvažovať o čiastočnom znovuzavedením trolejbusov na Železnú studienku
a to nasledovne: O víkendoch by tam mohla byť predĺžená linka 212 -niektoré spoje, pričom na nich by bol nasadzovaný jeden 25tr -úsek Červený most - Železná studienka by využil pomocný agregát. Závisí od to aj od toho či by nechýbal zase na Dlhodielskej trati. Ak by sa to osvedčilo výhľadovo by sa mohlo vybudovať i trolejové vedenie, len pravda teraz sú iné priority ohladom trolejových tratí - napr. Staré grunty.
http://bratislava.sme.sk/c/4896788/bratislava-pred-100-rokmi.html
Možno by bolo dobré pouvažovať o čiastočnom znovuzavedením trolejbusov na Železnú studienku
a to nasledovne: O víkendoch by tam mohla byť predĺžená linka 212 -niektoré spoje, pričom na nich by bol nasadzovaný jeden 25tr -úsek Červený most - Železná studienka by využil pomocný agregát. Závisí od to aj od toho či by nechýbal zase na Dlhodielskej trati. Ak by sa to osvedčilo výhľadovo by sa mohlo vybudovať i trolejové vedenie, len pravda teraz sú iné priority ohladom trolejových tratí - napr. Staré grunty.
810zssk
Hotel pri stanici je v Europe bezny (hoci je pravdou ze v Europe - teraz myslim na zapad od nas - nie su bezne zvuky nasich voznov) a popravde nevidim dovod preco by tam hotel byt nemohol.
"Prestavbu stanice a predstaničného priestoru by mali ako investor realizovať Výhradne ŽSR a Mesto Bratislava., čiže žiadny sukromný zbohatlík." - Preco? Ak pride sukromny podnikatel s dobrym riesenim, ktore bude vyhodne aj pre zeleznicu a mesto, nevidim problem aby to financoval on.
"Do objektov by som dal hlavne to čo je tam treba - čakárne, pokladne pre odbavovanie cestujúcich proste služby železničnej spoločnosti. Možno by nebol by odveci menší supermarket." - Odkazujem ta na Berlin Hbf.
Problem je skor v tom ze sa chystaju zlikvidovat stanicu a vybudovat tam nakupne centrum so sekundarnou funkciou zeleznicnej stanice. To je velmi vazny problem.