ja osobne suhlasim s rusenim zeleznicnych trati, lebo to je zapricinene chorobnymi predstavami ludi o socialnom state a toto je jedina moznost ako tuto chorobu zacat liecit.
prvym krokom by jednoznacne malo byt prepustenie toho obrovskeho mnozstva ludi. argument, ze tym stupne nezamestnanost je chory, ti ludia su aj tak plateni z nasich dani a je rozdiel ci niekom platis 3000 sk mesacne podporu alebo 15000 sk mesacne plat. navyse su to aj tak vacsinou najma "kancelarske krysy" ktore aj tak nic nerobia len popijaju kavicku.
strajk zelezniciarov akoze proti ruseniu trati je len zastupnym strajkom. ved na otazku novinara, ci by straj odvolali keby sa rusenie trati oddialilo ten ich boss jednoznacne povedal, ze nie, ze oni maju dalsie body v agende... tento sa im jednoducho najviac sikne do karat, lebo to nevyzera tak, ze strajkuju za svoje vacsie platy alebo menej roboty ale akoze bojuju za chudakov, co nemaju ako cestovat.
ziadna trat by sa nezrusila keby sa povedalo, ze ludia budu platit cestovne podla nakladov. to jednoducho je neodskriepitleny fakt, ze za kazdu korunu trzieb je dvadsat korun nakladov.podla mna to napokon aj k tomu dospeje ale su nutne tieto ritualne tance. mozno na tych dvadsatkorun budu prispievat vuc a budu lepsie kontrolovat hospodarenie zeleznic na tomktorom useku. len pripominam, ze naprikald taky dochodca plati cestovne len 1 sk. ked je aj ten vlacik plny dochodcov, tak na trzbach vyzberaju len par korun. ale dochodcovia si toto pravu nechcu nechat zobrat.
prvym krokom by jednoznacne malo byt prepustenie toho obrovskeho mnozstva ludi. argument, ze tym stupne nezamestnanost je chory, ti ludia su aj tak plateni z nasich dani a je rozdiel ci niekom platis 3000 sk mesacne podporu alebo 15000 sk mesacne plat. navyse su to aj tak vacsinou najma "kancelarske krysy" ktore aj tak nic nerobia len popijaju kavicku.
strajk zelezniciarov akoze proti ruseniu trati je len zastupnym strajkom. ved na otazku novinara, ci by straj odvolali keby sa rusenie trati oddialilo ten ich boss jednoznacne povedal, ze nie, ze oni maju dalsie body v agende... tento sa im jednoducho najviac sikne do karat, lebo to nevyzera tak, ze strajkuju za svoje vacsie platy alebo menej roboty ale akoze bojuju za chudakov, co nemaju ako cestovat.
ziadna trat by sa nezrusila keby sa povedalo, ze ludia budu platit cestovne podla nakladov. to jednoducho je neodskriepitleny fakt, ze za kazdu korunu trzieb je dvadsat korun nakladov.podla mna to napokon aj k tomu dospeje ale su nutne tieto ritualne tance. mozno na tych dvadsatkorun budu prispievat vuc a budu lepsie kontrolovat hospodarenie zeleznic na tomktorom useku. len pripominam, ze naprikald taky dochodca plati cestovne len 1 sk. ked je aj ten vlacik plny dochodcov, tak na trzbach vyzberaju len par korun. ale dochodcovia si toto pravu nechcu nechat zobrat.
J
Ja proste len vidím, že vozy sú z vonku čisté. Hovorím o vonkajšej čistote, stále len ty to akosi ignoruješ. Dnes sa dokonca leskol (naozaj leskol) I280. Trolíky nevídam, ale dnes ste si VY všimli, že sú čisté. A nie je to tým, že pršalo, skôr naopak,by to potom malo byť, či sa mýlim.(Bývym v Petržalke). 1. kolóna jazdí o dosť čistejšia, no fakt, je ten že na 4. nemajú kde vozy sušiť, keď vonku mrzne. Bol som dnes aj v K.V. Eliny z Júráku boli ako dobytčáky z vonku, no ja som išiel s T6 s novým náterom a bola čistá. Ostatné vozy som si nevšimol, lebo som pozeral mimo trať. A tiež musím, uznať, že za dverami býva humusu hodne a keby bolo na mne tak pár ľudí za to vyrazím. Na umývynie busov, zamestnáš aj postihnutého a tento bude robiť rád a spravíš ešte aj dobrý skutok. A hlavne bude to robiť poctivo. Do toho depa bezdomovci asi nechodia, kedže tam je permanente min. 20cm vody. Projekty stály asi 500mil no čo je to oproti 6 mld CZK, ktoré boli dané, BEZ verejnej zakázky za to že sa nezavreli dvere, ktoré sa mali. To čo sa stalo je hrozné a je mi to ľúto. Dp .... P to zvládol skvele no asi to nemuselo byť také dramatické, keby systém fungoval tak ako mal. A asi je fakt že som optimista a vidím, že aj tu sa veci hýbu dopredu. Som si istý, že týto ľudia tu zvládnu a spravia skvelé veci. A keď sa pôjdeme učiť tak naozaj do Viedne, hlavne pri fakte, že sa pravdepodobne bude prepájať systém MHD Viedne s Bratislavou.
KLF: no neviem, ale podzem vrazíš ako metro tak aj elinu. Uvidíme, ak bude mať BA raz podľa predpokladu 700 - 900 tis. obv tak zrejme bude nutné.