Na Šafku pomaly ale iste mizne to (kedysi) zelené zábradlie o ktoré sú prichytené dosky na podperách čoby lavičky. Na to koľko ľudí tam čaká na autobusy a električky je to vyslovene hanba. Neviem prečo tam mesto nepostaví normálny dlhý prístrešok od začiatku po koniec zastávky, teda v s súčasnej polohe od začiatku prvého prístrešku po koniec tretieho. Už nech sa vykašlú na JCD konečne ? Vôbec nechápem ako napr. Hubeného môže mať prístrešok v smere na Kadnárovu keď tam jazdí linka 75, len počas špičky, to už radšej mohli Na Pantoch spraviť nové prístrešky kde aspoň 65 premáva nepretržite. Späť k Šafku : To že tam je novinový stánok, je zanedbateľné. Presunuli by ho.
"Celé Šafárikovo námestie by sa malo zmeniť s príchodom električky na Starý most. Odpoveď na to, či už existuje projekt na premenu námestia sme však z magistrátu nedostali." ?
Má takú otázku, nepočuli ste niečo o rekonštrukcii húsenkovej dráhy v Dúbravke, lebo po aprílových geodetických meraniach trate pribudli aj vyznačenia trás inžinierskych sietí pri trati
Všetko okolo MHD sú také protichodné drísty, že človek by z toho zblbol... Klimatizácia nie je jediná vec, spomeňme si ako DPB hovoril, že je neefektívne viesť autobusové linky v súbehu s linkami elektrickej trakcie - a máme tu linku 133 (namiesto toho aby premávala linka 17 celodenne ? ),... A ani cestujúci niesú ďaleko od ich obrazu, v KV tiež nevedia či chcú aby autobus zachádzal k LIDL alebo nie, v Dúbravke raz chcú/nechcú 34 cez ulicu Pri kríži. Hotový cvokhouse. ?
o to nejde, je fakt, že by tu naozaj bola vhodná, ale že dpb sa X rokov prostredníctvom svojich najvyšších predstaviteľov urputne bráni klíme a zrazu ju chce
Ako teda klimatizácia funguje v iných mestách? Tam tiež ľudia musia nastúpiť/vystúpiť. Možno keby fungovalo aj na autobusoch dopytové otváranie dverí aj na autobusoch, tak by to bolo lepšie.
btw.: Záložné MAN-y majú klímu? Lebo okná na vetranie to nemá a keď to ide ako ZV tak je v tom sauna k nezaplateniu veru.
ten bol dobrý, ja mám iba tento Zahradníkov... "Podľa neho sa diskutuje aj o tom, či by mala byť klimatizácia v celom autobuse. Pri sústavnom otváraní dverí na krátkych úsekoch by totiž mohla byť neúčinná a zvyšovala by spotrebu vozidla."
Re #130957 TeBeCe: nemám a pochybujem, že by o ne niekto už stihol požiadať, takže je dosť divné, že banoviny citujú niekoho od obstarávateľa.
2/ pamätáš si na podmienku "nízkopodlažné vozidlá (do 11 m) pre potreby MHD, prímestskej dopravy aautoškoly? a čo prišlo žeby (aj) Sor C? bolo vtedy v podmienkach niečo o klíme? no tuším, že autoškoly sú plne klímove a ostatné majú klímu pre kabínu vodiča...
Tak by mohla 83 chodiť ako ex-27, ale teraz neviem ktorú myslíš, či celú trasu alebo ako, lebo ona mala tých trás požehnane. Celé je to komplikované na mňa je to moc... Zlúčiť 34+83+84 a potom ako uspokojiť ľudí od Nám. hraničiarov po Technopol keď by padla 83?
"V prípade cestujúcich by bola klimatizácia vzhľadom na časté otváranie dverí na zastávkach neúčinná," povedal vedúci technického odboru Dopravného podniku Bratislava Juraj Mesík pre ČTK.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe