veď keby sa zhustil int na 83ke, tak by nešli 83 a 84 na striedačku v int 4, ale 83 dajme tomu 5 alebo 6 a to by malo stačiť... aj tak teraz jazdia nie v prekladovom 4min ale napr 3-5 alebo 2-6, čiže jeden ide narvaný a druhý "poloprázdny"... Novú 83 myslíš tak, ako ex83(27) Ovsište-Dúb?
Re #130941 pressburger: aby to do toho konca roka vôbec stihli ? veď vieš, električka do 3 rokov (2008 či 9), spustenie Apolla do apríla-mája (reálne september), postavenie Astorie do dvoch rokov, stanica prerobená do 20xx...
Re #130943 Viliam22: neviem, kde zobrali tú klímu, keďže v súťažných podmienkach sa o tom vôbec nehovorí ?
Re #130945 TeBeCe: jedine že by tak ?
Re #130949 Majo: never tomu, veľmi sa ponáhľadjú - aby boli aspoň dlhodielske dodané do volieb ?
1. Trasa cez Jesenského - zanedbateľný rozdiel (ak vôbec nejaký).
2. Bežná trasa linky 5 vedie cez Obchodnú. No a pri tvorbe výlukového linkovania bolo zrejme cieľom čo najviac sa pridržiavať bežnej trasy. Čo je logické v záujme toho, aby v tom ľudia mali čo najmenší zmätok.
"Zaujímavosťou je, že autobusy by mali byť plne klimatizované. Klimatizácia v kabíne vodiča v novších typoch autobusov je dnes už samozrejmosťou, klimatizácia v priestore pre cestujúcich je novinkou" ?
Pozri, to je Tvoj názor. Ale deň má 24 hodín a ja nemienim každý pracovný deň venovať cestovaniu takmer 2 hodiny ak zrátam čas potrebný na čakanie a cestovanie. Takže 5 som si škrtol, to radšej 2x prestup.
neviem, či by 34 zvládla oblúk zo Šancovej na Radlinského, zdá sa mi totiž prudší ako na Mýtnu
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe