m@rtin #13015: Si netvrdi, ze nocna doprava nie je potrebna, tvrdi to magistrat. A peniaze, ktore dava magistrat DPB, su, pokial viem, ucelovo viazane, t.j. na nocnu dopravu nic. Preco tomu tak je, netusim, ale musim sa priznat, ze ma nenapada iny dovod ako praca, ehm, silnych zaujmovych skupin.
PS: Okrem nazoru, ze v tomto pripade places na nespravnom hrobe, s Tebou bohuzial musim suhlasit. :(((
Ad lanovka Tatr. Lomnica: Pokial viem, tam boli de facto 3 lanovky: kabinkova TL - Skalnate Pleso, visuta TL - SP a visuta SP - Lomnicky stit. Posledne dve sa vzdy pisali spolocne, co mi doteraz je cudne - fyzicky nie su spojene a tusim ani spolocny listok sa nedal kupit. V sucasnosti je visuta lanovska TL - SP mimo premavky a podla toho, co som pred ca 2 ci 3 rokmi videl, tak definitivne. (PS: pokial moje znalosti cestiny stacia, iba = pouze, jenom.)
Juro: Bohuzial, hromadna doprava je vzdy stratova. Cize bez objednavok = penazi sa jazdit nebude.
PS: Okrem nazoru, ze v tomto pripade places na nespravnom hrobe, s Tebou bohuzial musim suhlasit. :(((
Ad lanovka Tatr. Lomnica: Pokial viem, tam boli de facto 3 lanovky: kabinkova TL - Skalnate Pleso, visuta TL - SP a visuta SP - Lomnicky stit. Posledne dve sa vzdy pisali spolocne, co mi doteraz je cudne - fyzicky nie su spojene a tusim ani spolocny listok sa nedal kupit. V sucasnosti je visuta lanovska TL - SP mimo premavky a podla toho, co som pred ca 2 ci 3 rokmi videl, tak definitivne. (PS: pokial moje znalosti cestiny stacia, iba = pouze, jenom.)
Juro: Bohuzial, hromadna doprava je vzdy stratova. Cize bez objednavok = penazi sa jazdit nebude.

.
Teda nieco v tom zmysle. Taktiez bolo prijemne vidiet na viacerych vozidlach obycajny napis "Nastupte prosim, mame spolecnou cestu". Na niektorych dlhsich zastavkach (elektrickovych) mali aj napisy pre cestujucich, ze zastavuju az dve supravy. Fakt su to detailisti. Taktiez dobry system - niektore zastavy boli spolocne pre eliny a t-busy. Napr. t-bus len zrazu zasiel na kolajnice a zastavil pri klasickom elinovskom ostrovceku. Fakt genialne a jednoduche. Vacsia cast trate bola na samostatnom telese, zvacsa odkryty zvrsok. Tiez som si bol pozriet tu mimomestsku elinovu trat. Zabudol som nazov. Chodi tam linka c. 5 a premava vlastne z ostravy cez par dediniek - pomedzi polia, defacto v horach. Naozaj krasne a nevsedne. Je to jednokolajka, jazda trva tak cca 20min, podla CP 17:). Ak som dobre spocital striedaju sa tam dve supravy T3 a vzdy sa v jednej zastavke minu. Naozaj uchvatne - vystupite na konecnej - v okoli su len chatky, hory a vysoke borovice a padal tam sneh. Cestovne tam bolo mierne vyssie - zaujimavost, v tychto supravach bol vo vnutri namontovany aj automat na listky + samozrejme aj predaj u vodica (ten bol o 2Kc drahsi, ako obyc. listok - na obyc. linkach - na tejto neviem). Co ma este zaujalo, bol pomerne velky vyskyt zien, ako vodicov - elektriciek, ale aj najma trolejbusov. A tiez som nevidel ziadne "balkanske" upravy kabin vozidiel.
, ale existuje. Zaujimavostou je, ze nemaju casove listky, ale jednorazove (ako volakedy u nas). Co je zaujimavejsie, ze clovek, co ide na listky musi nastupovat prednymi dverami tam je uplne identicky oznacovac, ako u nas v BA - len nie je cerveny, ale hnedy. Sice ukazuje aj cas, ale je tam na nic. Celkovo mam pocit, ze ludia, v dopravnom podniku v K.V. by si velmi dobre rozumeli s nasimi "geniami"
Andrej (Anndy008)
Karlovarske 280-ky. To s tym letom - v lete jazdia aj cez vikend, inak v zime len cez tyzden. Tych 100km/h - to je medzimestska verzia - maju inu prevodovku, ako mestske. Ale maju rovnake motory.