Reakcia na: 2xT3SUCS #129793:
ešte k tej 16ke: prepokladám, že by ho poslali na stanicu... neviem to, len tipujem...prečo nevolal, nevie podľa mňa nik. ani on.
do istej miery ho mohli rozhodiť nejaké tupé kydy a kadejaké nelichotivé výrazy, ktorými ho nepochybne častovali. ale jednoznačne sa nemal dať, to je mi jasné (teraz, keď o tom viem z jojky. keby som bol sám v takej situácii, neviem. dúfam, že by som najprv hľadal mobil. pri mojej lenivosti je to dosť reálne. mobil je bližšie než zadný panel) ?
a navyše sa začal vracať až za druhou výhybkou. Alebo k dnešnej situácii na ŽST N.M. si neviem vysvetliť ako môžem vraziť do vozidla pred sebou ako ho tam vidím stáť a ja sa len k nemu približujem. Chápem prípady ako sa stávajú pred mojim domom kde je vjazd do parkoviska, prvý šofér prudko zabrzdí napriek tomu, že za ním je nalepený druhý a ten už v rýchlosti 40-60km nestihne zabrzdiť (jednoznačne chyba prvého vozidla ktoré nespomalí v dostatočnom predstihu a nedáva znamenie v dostatočnom predstihu). Ale stojace vozidlo pred sebou snáď dokážem registrovať jeho polohu a zastaviť bez kolízie.
s historickej t2 spravili t3 s 14Tr spravili klbak ... atd atd
S499.1023
Mňa ešte viac irituje výhybka pred bývalým Tempom na Kamennom námestí.
Výhybka s malým uhlom odbočenia má navyše nevýhodu, že by mohla mať hlbokú srdcovku, čím by električka pri prejazde cez ňu nerobila dostatočný rachot, obyvatelia okolitých domov by nevedeli oceniť, že tam majú električky a nejakého nepozorného chodca by to mohlo aj prejsť ? .
To je presne to isté ako u trolejových výhybiek - Voidnák má odpor k výhybkám s elektrickým krížom, pretože vyžadujú nejaké pracovné nasadenie a preto nechá do každého projektu narvať výhybky s uhlom odbočenia 20°, koľko sa tam zbytočne prepáli elektriny na brzdení a nasledovných rozjazdoch, ho netrápi, keďže elektrinu predsa žerú Bilčíkove trolejbusy a nie jeho drôty...
A keď už sa štíhlej výhybke nevyhne, tak tam dá mechanický kríž...