Reakcia na: Majo #129771:
Tak samozrejme, pretož dnes nebude predsa nikto z divízie infraštruktúry prerábať projekt spred x rokov a keď tam bola vtedy unifikovaná výhybka, tak nová bude mať tie isté geometrické parametre... Ešte by museli pracovať...Mňa ešte viac irituje výhybka pred bývalým Tempom na Kamennom námestí.
Výhybka s malým uhlom odbočenia má navyše nevýhodu, že by mohla mať hlbokú srdcovku, čím by električka pri prejazde cez ňu nerobila dostatočný rachot, obyvatelia okolitých domov by nevedeli oceniť, že tam majú električky a nejakého nepozorného chodca by to mohlo aj prejsť ? .
To je presne to isté ako u trolejových výhybiek - Voidnák má odpor k výhybkám s elektrickým krížom, pretože vyžadujú nejaké pracovné nasadenie a preto nechá do každého projektu narvať výhybky s uhlom odbočenia 20°, koľko sa tam zbytočne prepáli elektriny na brzdení a nasledovných rozjazdoch, ho netrápi, keďže elektrinu predsa žerú Bilčíkove trolejbusy a nie jeho drôty...
A keď už sa štíhlej výhybke nevyhne, tak tam dá mechanický kríž...
ivanbuto