kedy už konečne prestanú vyrábať autá s pedálmi a vybavia ich "ergonomickými a prirodzenými" pákami?
a navyše sa začal vracať až za druhou výhybkou. Alebo k dnešnej situácii na ŽST N.M. si neviem vysvetliť ako môžem vraziť do vozidla pred sebou ako ho tam vidím stáť a ja sa len k nemu približujem. Chápem prípady ako sa stávajú pred mojim domom kde je vjazd do parkoviska, prvý šofér prudko zabrzdí napriek tomu, že za ním je nalepený druhý a ten už v rýchlosti 40-60km nestihne zabrzdiť (jednoznačne chyba prvého vozidla ktoré nespomalí v dostatočnom predstihu a nedáva znamenie v dostatočnom predstihu). Ale stojace vozidlo pred sebou snáď dokážem registrovať jeho polohu a zastaviť bez kolízie.
s historickej t2 spravili t3 s 14Tr spravili klbak ... atd atd
zakaznik
- áno, ale tu majú Tí odborníci majú akúsi zvláštnu náchylnosť dávať do praxe iba totálne idiotské požiadavky typu L84/184 a rozumné návrhy, dokonca od ľudí, ktorí sa v doprave vyznajú, napr. návrhy Molecovej od ľudí z iMHD, sú zmetené zo stola.
Čiže podľa mňa to nie je prekvapujúce, že dôchodci si majú chuť presadzovať svoje aj naďalej, a tí druhí sa na to radšej s pocitom bezmocnosti vykašlú. ?